annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper zet in zijn aanbieding " combineren scheelt portokosten" Dit is voor mij aanleiding geweest

IN een advertentie staat "combineren scheelt portokosten" Dit is voor mij aanleiding geweest om 8 maal te bieden op zegels van verkoper , met voor mij positief resultaat. Op mijn vraag aan hem wat ik moet betalen krijg ik antwoord dat de verkoper geen reductie geeft op totalen of portokosten.

Ik ben dan ook van mening dat het lijkt dat u meegewerkt aan fraude en zie graag dat de gedane toezeging wordt nagekomen, zonder de eerder genoemde opmerking " combineren scheelt portokosten"had ik niet 8 maal geboden op deze zegels.

Mocht het blijven zoals het er nu uitziet kan ik dan nog van de aankooop afkomen.

In afwachting op uw reactie,

Groeten 

Dick

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Hallo,

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad.
U bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Ik zag nog net, voordat de moderator van Ebayde naam van de verkoper verwijderd heeft, om wie het ging.

In de huidige advertenties van die verkoper staat niets over gecombineerd verzenden.

Maar als het goed is kunt u de advertenties die u gewonnen heeft nog raadplegen en kunt u vaststellen dat het inderdaad vermeld is dat combineren porto scheelt. Heeft u de eindfactuur al binnen?  En staat daar daadwerkelijk 8x 1,56 = 12,48 verzendkosten op?

Als dat zo is zou ik direct een geschil openen. Zie de hulp en contact pagina's : transactieproblemen of geschil.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen