op 26-04-2018 10:45 - laatst bewerkt op 29-04-2018 12:09 door zhainius
het gaat om objectnummer , deze verkopen heeft een klacht ingedient omdat ik de 2 artieken niet heb voldaan, maar ik heb diverse malen om een juiste factuur gevraagd die ik kan betalen, deze heb ik nooit ontvangen en heb ook nog een antwoord terug gekregen, ik vind het zeer acosiaal dat deze maneer/mevrouw dan ook een klacht indient met als gevolg dat ik nu op niks meer kan bieden.
gr.Curt Summers
Je noemt 2 verschillende objectnummers, die trouwens geen van beide te vinden zijn op Ebay.
De vraag is heeft de verkoper een klacht ingediend of een geschil geopend?
Als er een geschil geopend is kun je daar op reageren bijvoorbeeld door de vraag te stellen om een goede factuur te zenden en aan te geven dat je bereid bent die te betalen. Vervolgens betalen, dan kan het geschil gesloten worden.
Als er onenigheid is over de hoogte van de factuur dan kunnen wij je op dit forum niet helpen, daar zul je zelf met de verkoper uit moeten komen.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 | |
1 |