annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen spullen ontvangen en geen geld terug

Na een gewonnen veiling gaf de verkoper aan het product gestuurd te hebben maar het adres was niet goed. Raar want alle andere e-bay spullen komen altijd aan.

Verkoper gaf aan het artikel opnieuw te sturen. Na lange tijd vroeg ik waar het bleef en kreeg als antwoord dat het kwijt was geraakt in de post. Hij wilde het geld terugstorten want hij had hetzelfde product niet meer.

Nu staat het product weer in de shop maar ik heb niet gehoord dat ik dat krijg (wel gevraagd) maar ik heb ook mijn geld niet terug.

Wat te doen?

Vriendelijke groet, Jeroen

Hele onderwerp weergeven

Als ebay.nl koper via ebay.nl gekocht? Niet betaald met PayPal?

 

Je kan een geschil openen via eBay openen maar dat heeft geen zin. Kopersbescherming op Ebay.nl voor Nederlandse kopers werkt (nog?) niet

 

Gelukkig ontvang ik wel 99%. 1x niet ontvangen (verkoper weigerde PayPal, had wel goede feedback) Was zelfs niet als brievenbuspakje verstuurd. Verkoper berichtte dat het was verstuurd en sloot het geschil. Niets ontvangen, niets meer van verkoper noch van eBay gehoord. Ik ben nog steeds boos.

 

Temeer omdat als een buitenlandse koper iets van mij koopt en een geschil via eBay opent, ik heel snel alles terug moet betalen. Zelfs als ik kan aantonen dat het verstuurd is (aangetekend verstuurd) 'doosjes was leeg' ??? => kosten + verzendkosten gedwongen terug te betalen). Berichtgeving verloopt dan ook nog eens in de taal van koper (Italiaans in dit geval)

Een vraag stellen