annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb iets gekocht op ebay, maar kreeg een ander artikel toegstuurd

Ik kocht een boorddocumentenmap van Porsche van een Ebay winkel/webshop, maar kreeg een ander (nep)artikel toegestuurd. De verkoper ontkent echter en intusssen wijzigt hij de foto's in de advertentie in die van het toegezonden artikel. Tot 3 maal toe ontkent hij terwijl op mijn oorspronkelijk order en factuur duidelijk een andere artikel zichtbaar is. Na negatieve feedback waardering geeft  hij toe dat er 2 artikels zijn en vraagt om de feedback te wijzigen en het item terug te sturen. Inmiddels heeft hij via Ebay de negatieve feedback laten verwijderen en nu laat hij mij verdommen?! HOE KAN DIT? Er zijn nochtans duidelijke aantoonbare bewijzen, op Ebay en Paypal, dat de foto's in de advertentie na de verkeerde levering werden gewijzigd. De verkoper is zelfs zo brutaal dat hij het juiste artikel in een nieuwe advertentie opnieuw en duurder te koop stelt. Dit is pure oplichterij en Ebay heeft desondanks de feedback verwijderd. Ik kan hooguit het aankoopbedrag terugvorderen via Paypal...als ik het artikel terugstuur EN op eigen kosten. Ik dacht dat er zoiets als een leverplicht bestaat?

 

Zie object 221692621557 en mijn aankoopfactuur op http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&item=221692621557&view=all&tid=1967168135012

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

ik wou dat mijn kopers zo geduldig waren vooraleerze een geschil openden:-)

 

Serieus:

- de beschrijving/foto of wat dan ook in een aanbieding kan niet meer worden veranderd na aankoop.

- als een verkoper niet reageert open je een geschil

Punt

Een vraag stellen