annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK heb een bod uitgebracht op een product, vervolgens is het bedrag afgeschreven&product NOOIT gelev

Ik heb vorig jaar een bod uitgebracht op een product en vervolgens is het bedrag afgeschreven en het product NOOIT geleverd .

DUS  :   Geld kwijt en GEEN product ,  terwijl de tijd om te reageren inmiddels verliep ...

 

De verkoper bleef bij zijn standpunt dat het geld inmiddels was teruggestort nadat ik het bod onmiddelijk had ingetrokken (WEL op tijd gedaan)

Maar dit was gelogen  -het geld is NOOIT terggestort ...!

 

Weet iemand of/hoe ik mijn geld kan terugkrijgen of het product alsnog voor datzelfde bedrag thuis gezonden kan krijgen ...?

E-bay lijkt niets te kunnen & willen betekenen voor mij evenals PayPal  (met zijn kopersbescherming ....)

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Ik wil best adviseren, maar je verhaal is enigszins inconsistent.

 

Even op een rijtje wat er gebeurd is:

Je brengt een bod uit op een product. Wat is er vervolgens gebeurd?

Was je na afloop de hoogste bieder? zo ja dan heb je het product gekocht.

 

Vervolgens zeg je het bedrag is afgeschreven. Volgens mij heb je zelf een overschrijving / betaling gedaan voor het aangeschafte product.

 

Daarna beweer je dat het bod is ingetrokken? Hoezo bod ingetrokken? Dat kan enkel als de veiling nog niet beëindigd is, niet nadat de veiling is afgelopen.

 

Als het allemaal volgens de regels verlopen is kun je een geschil openen (binnen de termijnen ; 45 dagen bij ebay en 6 maanden indien betaald met Paypal).

 

Ben benieuwd hoe het nu echt gegaan is?

Een vraag stellen