annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik meerdere artikelen van één koper kopen zonder naar Afhandeling gestuurd te worden?

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Er zou op de selectie schermen van ebay een winkelmand zichtbaar moeten zijn, maar helaas op de site ebay.nl is deze winkelmand niet beschikbaar. Indien je dus meerdere artikelen bij één verkoper wilt aanschaffen, dan zul je of ebay.co.uk of ebay.de moeten gebruiken. Nadeel is dat deze sites Engels of Duits talig zijn en de Engelse site alles in ponden aangeeft. Je zou eventueel Google Translator de pagina's kunnen laten vertalen. Er zijn hiervoor Add-ons beschikbaar, maar dit is niet ideaal. Ik heb dit 'probleem' aan ebay voorgelegd maar heb geen duidellijk antwoord gekregen waarom op de Nederelandse site het winkelmandje niet beschikbaar is en of ze deze ooit nog eens activeren. Zijn waarschijnlijk software problemen mee bij het vertalen!

Ik zou zeggen: neem contact op met de verkoper, zodat hij u een nieuwe rekening stuurt met het nieuwe totaalbedrag (incl. 1xporto, zie daarvoor de informatie bij de verkoper !!)

Een vraag stellen