Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hoi hOi,,,, jeetje dat was een snelle reactie zeg.
Ik heb geen idee of super de boer dezelfde kaartjes heeft. Die van de plus zijn eigelijk geen kaartjes maar stickers. hier staat dan een nummer op de achterkant die je in een voetbal boek kunt plakken die ook te koop is bij de plus.
Ik weet ook niet waar ik na kan kijken of dezelfde ook bij super de boer te krijgen zijn 🙂 ik ga eens ff neuzen
ik kan niets vinden op het internet van super de boer voetbal plaatjes, dus helaas denk ik dat het andere zijn 😞 Toch ontzettend bedankt voor de lieve Snelle reactie.
Misschien nog iemand anders. Ik wil ook gerust ruilen voor mijn eigen D.E puntjes. Ik zou niet weten wat ik anders tegen de plus voetbal kaartjes zou kunnen ruilen. En aangezien niemand ze gratis wil doneren......... grinzzzz
Jammer!
Die van de super de boer kan je op internet een spel mee spelen of gewoon met de cd die je er in de winkel bij kreeg! Het zijn geen stickers.
Helaas hier geen plus in de buurt:-(
Peggy
hoi allemaal !
voor de liefhebber met kinderen of kleinkinderen
leuk voor een verjaardag of de buurkids:-D
ik heb nog 25 R zegeltjes van robijntje
met deze zegeltjes kan je gratis een robijntje ber ophalen bij de blokker
ik heb geen spaarkaart, alleen de zegeltjes