Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Ik heb nog meer mode catalogi voor aankomende herfst- en wintercollecties 2008/2009 voor de liefhebber (afkomstig van een beurs).
Ik heb ook nog een gratis entreekaart voor 1 persoon voor een mode vakbeurs in België. Deze kaarten zijn alleen verkrijgbaar voor mensen die werkzaam zijn in de branche, dus nu misschien voor iemand interessant die gek is op mode?
En ja hoor we kunnen weer monopoly spelen bij de super de boer!! Ik ga voor de auto dit keer;-) Vorige keer ging ik voor de mie!! Wie weet wat er dit keer is wat ze hier niet lusten.:^O
Peggy
LOL Ik las het in het reclameblaadje. Ik kom eigenlijk nooit bij de Super.. is het wat en spaar je die kaartjes dan? Zag dat de Activia daar in de aanbieding was en wasmiddel, geloof ik.
Ha die Kika, je krijgt bij elke 10 euro boodschappen een kaartje. Het kan dan een direct prijs kaartje zijn of een straten kaart dan moet je de rest van de straat er bij zien te krijgen. Wat zelden gebeurt. Ik ga dus voor de direct prijs kaartjes. Vorige keer heb ik pakken mie gespaard. Ben net terug van de super dus ga ff mijn kaartjes openen.
Peggy