annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

1441

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 1441 van 2.783
laatste antwoord

Lizz ,ik heb er ook nog 5.
wil je ze??

handtekening
Bericht 1442 van 2.783
laatste antwoord

Ik leg al die dingen op de inpaktafel.
Geïnteresseerden na mij kunnen het dan zo meenemen. Meestal moet je voor honderden euro's in een paar weken tijd besteden om een actiekaart vol te kunnen krijgen.
Met die paar boodschappen die ik eens in de twee weken bij AH haal kom ik nooit aan die minimumbestedingen. En ik ben echt niet zo gek om er meer te gaan kopen louter en alleen om kaarten te kunnen volplakken.

Cor

Cor

Bericht 1443 van 2.783
laatste antwoord

Een paar maanden geleden was er ook zo'n "geweldige" AH actie. Heb toen eens zitten rekenen en het kwam er op neer dat ik in de actieperiode bij AH alleen al ca. 2x zoveel moest besteden dan ik normaal aan totale supermarktbestedingen doe in dat tijdsbestek ...

Cor

Cor

Bericht 1444 van 2.783
laatste antwoord

Lieve dames, dank voor het aanbod. Ik heb er 11 nodig van AH, dus misschien het handigst als ik ze ruil met Patricia. Wil, misschien kun jij nog iemand anders gelukkig maken?

Ik mail je even Patricia.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1445 van 2.783
laatste antwoord

Mail ontvangen?

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1446 van 2.783
laatste antwoord

Ik heb er dus nog 5 ,dus wie ze nog wil mail me maar ?:|

handtekening
Bericht 1447 van 2.783
laatste antwoord

Het zijn wel leuke zonnetjes hoor Wil, dus je kan er altijd nog je post mee versieren. Kan je ze niet te koop zetten op mp;-)
Image hosting by PhotobucketPeggy

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 1448 van 2.783
laatste antwoord

Ben ik te lui voor Peg ;-)

handtekening
Bericht 1449 van 2.783
laatste antwoord

Ik zoek 3 zomerzegels.

Gisteren bijna ruzie gehad bij de AH.
Wat had ik gedaan? Ik had mijn kaart volgeplakt met zomerzegels van vorig jaar (had er nog 3 liggen). Kassajuf over de rooie. Dat mocht namelijk niet. Lees de voorwaarden maar! Ik uitgebreid de voorwaarden gelezen, samen met kassajuf en wat blijkt? Staat nergens vermeld dat je geen zegels van vorig jaar mag gebruiken. Een hele discussie (om die k** 3 zegels). Uiteindelijk ben ik afgedropen met mijn staart tussen de benen.:^O
Toch vind ik het niet kloppen.
Ik had 2 volle kaarten (- 3 zegels) allemaal zelf gespaard. Kun je nagaan voor hoeveel geld ik bij Albert heb gekocht.:O En dan zaniken ze over 3 zegeltjes van een seizoen eerder.

Wie wil er zo vriendelijk zijn om mij 3 zegels te schenken? Je krijgt er 4 DE zegels voor (die gooi ik anders weg of spaar ze op voor Kika). ......
koevje
......
koevje
Photobucket
Bericht 1450 van 2.783
laatste antwoord