Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Sparen jullie ook de nieuwe BEB-zegels voor vereniging of sportclub?
Ik heb op een zegeltje na zo'n vel vol, maar ben geen lid van een club (sprak zij onsportief)
Iemand belangstelling, want ze zijn geloof ik beperkt geldig???
O, dat serviesje is schattig, heeft Annemarijn toen ook gekregen van mijn moeder. Helaas heb ik de koffiepot kapot laten vallen (aiaiaia) zag m niet staan op de kinderstrijkplank (was restaurantje)...
Flink drinken dan maar en wil jij dan mijn zegeltjes???
Mail even je adres Wendy, alle kleine beetjes helpen...:^O
Ik heb 4 zegeltjes voor een honig soepkom in de aanbieding. (actie loopt nog toto eind feb)
Dat is precies genoeg voor 1 kom met naam.
Wie kan ik hier nog blij mee maken?
Zelf zou ik heel graag 5 aankoopbonnen van Nutrilon 2 of 3 willen hebben.
Eventjes een oproepje namens mijn zoon reilly. Hij is helemaal bezeten van de voetbal kaartjes van de supermarkt Plus. Je krijgt deze gratis bij elke tien euro aan boodschappen.
Ik had ook al een oproepje op marktplaats gezet. Maar er kwamen maar twee reacties. 1 die er gewoon geld voor wilde hebben ( nou je je krijgt ze gratis??) en de tweede wilde er magneetjes voor hebben van danoontje.
Daar heeft hij er maar twee van dus dat schiet ook niet echt op.
Zijn er hier toevallig mensen die ze niet sparen en ze kwijt willen aan een kanjer van 7.
Uiteraard betaald hij zelf de porto kosten uit zijn spaarpot, en zou hij er enorm blij mee zijn.
Hij heeft tevens ook nog wel wat *you ghi yo* kaarten (geen idee hoe ik dat moet schrijven) te ruil.
Nou in elk geval bedankt voor het lezen van ons oproepje namens reilly.....