Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hoi Chantal,
Je mailtje ontvangen.
Ik zal ze morgen op de post doen.
En de centjes voor de postzegel mogen in zijn spaarpot blijven hoor, ben altijd blij om een kind blij te maken.
Mijn jongens hebben niets met voetbal.
Ik heb hier nog een ruggesteun voor op een slee! Kwam ik tijdens het opruimen tegen. Iemand nog interesse je mag hem zo hebben? Kan niet door de brievenbus;-)
Peggy
Ik zou hem ff bewaren mmonique zonde van je postzegel!:-x Doe ik ook met mijn thee DE punten. Dat gaat ook heel traag. had mijn vorige voorraad punten al weggegeven vorig jaar! (klinkt leuk vorig jaar!)
Peggy
Ik wilde eventjes melden dat de voetbal kaartjes van de Plus goed zijn aangekomen hier. Reilly maakt net de enveloppe open en is onwijs blij want er zat maar 1 dubbele tussen.
Onwijs bedankt voor de zeer lieve moeite namens reilly en mij zelf!
Dat is snel, ik had ze gister om 17.30 bij de supermakt in een postzak gedaan, brievenbussen zijn hier in het dorp sinds 30 december weggehaald, en nog steeds niet teruggebracht.
Fijn voor hem dat er maar één dubbele bij zat.
En graag gedaan hoor, kleine moeite om een kind blij te maken.