Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hoi Ilona, ik weet dat je Nathalie er heel erg blij mee zou maken. Heb haar vanavond nog niet op het PB gezien, zou je ze misschien heel even kunnen vasthouden, dan mail ik haar wel even.
Groetjes
Alleen gaat het bij mij niet zo heel hard,omdat ik het van de thee moet hebben en van die paar koffie pads die anderen drinken. Ik lust zelf dus echt geen koffie 😉 Vandaar dat alle zegels welkom zijn.
Dat zoek je zelf maar uit hahahaha. Je moet ze geven aan wie je zelf wilt. Ik ga daar echt niet tussen staan. En wil zeker geen scheve gezichten om een paar van die stomme zegels.
Nee joh Ilona, wie het eerst komt het eerst maalt hoor
Ik moet me er ook helemaal niet mee bemoeien ha ha ha. was niet eens voor mezelf :^O
go your gang Mmonique !
Nee. Het gaat thuis helemaal niet goed hahaha. Nog steeds bezig in die verrekte badkamer. Dat zat echt heel erg tegen. En nu nog. En de wc moet ook nog gedaan worden. Maar gelukkig is de rest wel klaar. Als de badkamer en de wc klaar zijn,ga ik erin. Maar heb geen flauw idee hoe lang het nog gaat duren. Er is al wel een internetaansluiting. Dat vond ik wel belangrijk en dat ging sneller dan ik dacht. Nu alleen mijn pc er nog heen :-). Maar alles komt goed (hoop ik).