Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Oww, shit, die zakjes waar ze in verpakt zaten?
Whaaaaaaaaaaaaahhhh ....
die zijn dus weggegooid, nadat ik de smurfen eruit gepeuterd had:8}
bedankt voor de tip
(ANP) ZAANDAM - De smurfenpoppetjes van supermarkt Albert Heijn zijn niet geschikt als peuterspeelgoed.
De supermarktketen gaat bij de kassa's extra stickers ophangen om de klanten duidelijk te maken dat de verzamelobjecten gevaarlijk kunnen zijn voor kinderen jonger dan drie jaar. Dat meldde een woordvoerder van Albert Heijn maandag.
Verontrust
Tientallen verontruste klanten hebben het concern gebeld omdat onderdelen van de poppetjes kunnen afbreken. Ook bij de Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) kwamen vorige week dergelijk klachten binnen.
De toezichthouder besloot de smurfjes daarom aan een onderzoek te onderwerpen. Daaruit bleek dat de poppetjes aan de wettelijke eisen voldoen, maar dat afbrekende onderdeeltjes gevaarlijk kunnen zijn voor peuters.
Volgen
Op aandringen van de VWA heeft Albert Heijn vervolgens tot de extra maatregel besloten.
De VWA zegt de smurfen kritisch te blijven volgen. De inspectie bekijkt nog of de poppetjes op de juiste manier zijn gecontroleerd.
Albert Heijn heeft 29 miljoen smurfen laten maken. Volgens de woordvoerder zijn ze behoorlijk populair.
Die van mij is 4.
maar nu moet ik helaas ook melden dat de smurfen, ook niet geschikt zijn om intensief mee te spelen.
Ik had zelf Gargamel al laten vallen (kapot).
Mijn zoon had twee smurfen in zijn jaszak zitten. Kapot.
En nu is hij niet extreem wild. Gewoon een jongen.
De afbrekende onderdeeltjes zijn dan ook zeer scherp.
Even tussen de smurfen door;-) over de voetbalplaatjes van de Plus. Ik heb een heleboel dubbele en nog een aantal nodig. Is er iemand die wil ruilen??:-)
Zijn er nog mensen die Super de Boer sparen?
Non de Ju!
Ik heb 15 (!!!!!!!!!!):O Leidsestraten. 4 Dorpstraten, 3 keer Sation Oost, 4 X station Zuid. En 2 keer direct prijs: Heinz tomaten ketchup kids.
Fijn zo'n spel.:_|
Geef mij maar smurfen. Ik ga morgen naar AH, ben helemaal klaar met het Monopoly gebeuren.:^O
...... koevje