Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Mijn kleine vent is er helemaal weg van! En mijn Albert Heijn is niet zo scheutig ermee. Voor 100 euro boodschappen krijg je nl toch maar 1 zo'n kreng.
Nee, Peggy, die grote smurf spaar ik niet. Ik heb wel punten er voor. Wil jij die?
Corrie, ik deed gisteren boodschappen voor 96 euro bij AH en ik kreeg er echt maar 1. Zal mijn bon is nakijken en dag ga ik zeker terug! LOL, staat wel een beetje raar...maar ja, aanbieding is aanbieding, dan.
Nee dank je Kika ik spaar ze niet hoor.
Ik kreeg er 1 en mijn vriendin spaart de poppetjes. Mocht ik dubbele krijgen geef ik wel een gil!
Is trouwens hier wel per 15,00 euro 1 poppetje! Dus terug rennen naar de winkel:^O
Peggy
Haha nee dank je het regent. Maarre, ik heb even gebeld met het filiaal en gelijk gevraagd naar de manager 😉
Ga morgen 5 van die krengen ophalen. Zeg, ben ik nu goed ingeburgerd of niet? Hahaha