Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Ow! Wat nog een bekenden op dit draadje! Tof dat jullie er nog allemaal zijn! Ik ben ook weer van de partij. Andere naam welliswaar, maar nogsteeds dezelfde Mirjam!
Hmmm, heb nu even niks in de aanbieding voor het ruildraadje. Maar wel leuk om te weten dat jullie er allemaal nog zijn! Vooral mijn mee-rij partner Dineke. En Nelleke natuurlijk! Heb leuke herinneringen aan dat uitje toen in driebergen met dat weinige eten voor veel geld! Hahahahaha. Helemaal super! Zal ook weer vaker komen hier. Heb mijn eerste object weer binnen! Weet nog niet wanneer ik de verkoop start en of ik dat ga doen. Zie nog wel. Eerst maar eens inkomen! Hahahaha!
Tot later allemaal! Fijn terug te zijn!
Kus, Mirjam
Alles goed hier! Woon alweer dik anderhalf jaar samen met mijn kinderen in Stadskanaal. Werk hier ook als toezichthouder in de gemeente. Hartstikke leuk. Heb sinds maart dit jaar een vriend wat echt hartstikke goed gaat. Ben dus weer helemaal blij! En heb nu ook weer tijd en zin om te ebay-en. Dus daar was ik weer! Zal over een tijdje weer wat te koop aanbieden. Eerst maar weer eens wat inslaan voor mezelf en de kinderen. Blijft toch leuk dit!