Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Ik ben er ook weer eens....om te kijken of ik iemand nog blij kan maken.
Corrie, wij hebben geen plus en dus ook geen magneet, maar zit toevallig FC Utrecht erbij? Dan zou ik die graag van je willen hebben voor Joren (hij blijft fan van deze club, ondanks sommige blunderwedstrijden:^O)
Spaar jij nog het een of ander?
groetjes Nelleke (annejoer):-x
Peggy, heb je al een Super de Boer doos??
Ik heb er een en heb vorige week mijn zegels aan mijn vriendin gegeven (want een tweede haal ik vast niet)
Nu kreeg ik gisteren van een aardige kassaknul dubbele zegels (ik dacht dat de actie van vorige week was) dus zes voor de liefhebber van DE DOOS!
Roept u maar, ik stuur ze op.
toedeloe, ga weer naar school.
Man ziek , kind ziek, ja zo schieten we lekker op...
O Corrie, als je niemand hebt voor je magneten wil ik ze ook wel allemaal?? (sprak zij hebberig) Want Joren kijkt het liefst naar alle voetbalwedstrijden (maar dat mag niet,:^O) Ik betaal de verzendkosten wel
Ha die Nelleke, ik heb de doos bij elkaar hoor!! De zegels die ik nu krijg gaan naar mijn buurvrouw van verder op met (ja echt waar) 6 kids!! Dus Nelleke mocht je niemand hebben dan weet ik er wel iemand voor!
Peggy
Ik zal hier nog even horen bij mijn buurvrouw en anders komen ze voor jouw buurvrouw!
Ik ga er dus echt geen extra dingen voor kopen want dan wordt het nog een dure doos...Moet er zo natuurlijk nog wel naar toe, dus wie weet hoeveel ik kan sturen!
Ik koop ook echt alleen maar wat ik nodig heb, alleen let ik nu wel heel goed op het totaal bedrag, moet zeggen dat ik me nu wat bewuster ben van hoe duur alles is. Je schrikt je echt naar zeg!
Succes bij de super, koop niet teveel lekkere dingen;-)
Peggy
misschien scheur ik toch maar door naar de Aldi,:^O het is tenslotte pas de 2e van de maand...moeten er nog een boel dagen mee doen (met het geld dan)
en bij de super reken ik tot een tientje, ga er niet voor 14 of 16 euro ofzo kopen. Mijn vriendin had voor 19,90 bij de Super en kreeg maar 1 zegeltje(Ja mevrouw, de grens ligt bij 19,95, daar kunnen we niet aan beginnen...)
ze wilde dat ze nog een pakje kauwgom erbij gemikt had!!!
Ik schrik me ook wezenloos van de prijzen hoor. (probeer het niet eens meer om te zetten in guldens want dan kunnen ze me reanimeren...nou ik ga, tot mails
hoi, ik heb 5 pakketzegels van super de boer, magneet van plus van Sparta, Ajax, Heracles en Twente
ik zou graag willen ruilen tegen Suske en Wiske stickers van oa Supercoop