Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Even een groet vanuit Amman. Het is hier zowat nacht (pikkedonker i.e.g.) en nog steeds lekker warm buiten. Ik denk een graad of 27.
Strakjes vliegt Kika en de familie weer terug van haar vakantie richting CDG. Al ingecheckt en is het dus wachten voordat we mogen gaan aan boord. Het is hier een uur later en onze vlucht vertrekt pas om 1:40! Maar ja, je moet tegenwoordig overal en nergens 3 uur van te voren zijn ingecheckt. Dat vind ik altijd het ergste. Volgens mij komen we daar aan om 06:00 's ochtends ofzo en dan nog een vlucht naar Amsterdam. Het was heeeeeeeeel warm, met name aan de Dode zee in Jordanië, maar gelukkig is godsdienst nummer 1 hier toch de AC!
Oh enne over de zegeltjes van AH. Ik weet niet eens of de actie al is afgelopen, maar sparen doe ik ze altijd.