annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen podium via ebay voor antieke radio's, daarom wil ik ze in duitsland op

ja hier loop ik al een tijd tegenaan. Op een vergelijkbare nederlandse site , die veel groter publiek treft , kan ik nog wel eens een oude radio uit mijn verzameling slijten.

Dus dacht ik , ik ga op Ebay.deutschland verkopen, mooi niet dus!

Ondanks 17 positeve reactie als internationaal koper , kom ik er niet op als verkoper!!!!

Daarvoor moet ik eerst 10 keer op positieve wijze iets verkocht hebben op eBay nederland, en laat daar nou net geen potentiele klandizie voor  me zijn , want die opereren allemaal op een naburige site!!!

Wat nu? 10 fake verkoopjes organiseren op eBay nederland,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Hans

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Betreft: geen podium via ebay voor antieke radio's, daarom wil ik ze in duitsland op

Gezien mijn eerdere opmerkingen begrijp je dat ik je post helemaal onderschrijf. Waarom ebay de regels verandert heeft is mij volkomen onduidelijk. 

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Betreft: geen podium via ebay voor antieke radio's, daarom wil ik ze in duitsland op

verschil is dat het plasten op nederland misschien een dubbeltje kost, en in andere landen makkelijk 1 a 2 $ of BP kan kosten, daarom zie je nederland minder goed, omdat we veel minder betalen.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

daarom zie je nederland minder goed, omdat we veel minder betalen.

Dat kan de reden niet zijn, het staat ook nergens aangegeven dat er beperkingen gelden door een (lage) prijs beleid. In geval van een veiling kun je op ebay.nl tegenwoordig inderdaad gratis adverteren, waarschijnlijk omdat de concurrentie van Marktplaats.nl (ook veelal gratis) groot is zo vermoed ik.

In het verleden was het echter niet gratis en ook toen werkte Ebay.nl ook al slecht in het buitenland. De verkoopcommissie is met 8% overigens niet gratis en het is ook in het belang van ebay.nl zelf zijn dat advertenties in het buitenland goed zichtbaar zijn.

Het brengt meer geld op voor ebay.nl maar ook die kans laat men blijkbaar liggen.

De enige conclusie die ik tot nu toe kan trekken is dat adverteren op ebay.nl inderdaad niets kost maar dat ebay.nl ook helemaal niets is.

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

eBay.nl staat slechts in de wachtkamer totdat marktplaats helemaal omgevormd is.

Bericht 14 van 14
laatste antwoord