annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

piet.van.der.werf
Community-lid

Deze vijf vragen: 



-Waarom is er geen optie om een reserve in te stellen op de NL Ebay?


-Hoe kan ik internationaal adverteren?


-Ik mag maar 10 items per maans op ebay.com zetten maar deze maand krijg ik al bij het eerste item de melding dat ik aan mijn limiet zit?


-waarom kan ik met ebay.com alleen heel duur telefonisch contact opnemen in amerika, maar kan ik hier niet iemand telefonisch te spreken krijgen?


-Waarom krijg ik op mijn emailbericht aan ebay.nl geen antwoord op bovenstaande vragen?



Ik ben echt heel erg blij met sites als ebay en Marktplaats, maar er kan nog het één an ander aan verbeterd worden. 

Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

stephanthecollector
Community-lid

u moet het zo zien, ebay.nl bestaat eigenlijk niet! althans niet in de ogen van de hoge heren aldaar! wij zijn te nietig om serieus genomen te worden dus neemt men die moeite ook niet!



helaas is dit al vele jaren zo en zal dit ook zo blijven, sterker nog ik beweer dat het nog slechter gaat worden want ze zijn weer bezig "verbeteringen" door te voeren

Bericht 2 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

stephanthecollector
Community-lid

probeer eens contact op te nemen via ebay.uk daar hebben ze ook een chatfunctie waar je wel contact krijgt met een medewerker! ik weer niet zeker of die functie nog bestaat maar nog geen jaar geleden wel dus probeer het eens!

Bericht 3 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

stephanthecollector
Community-lid

ze hebben trouwens wel humor bij ebay, ik las dit net onder de aankondiging van hun nieuwe logo.



Ons nieuwe logo staat symbool voor het nieuwe eBay en voor onze inzet om mensen in contact te brengen met de dingen die ze nodig hebben en graag willen, altijd en overal.



lachu toch

Bericht 4 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

het_regent
Community-lid

U stelt teveel vragen. De automatische antwoord software kan er zo niet uit wijs worden.



En voor humor is eBay inderdaad een goede keus.

Bericht 5 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

piet.van.der.werf
Community-lid

Hartelijk dank voor jullie weinig hoopgevende antwoorden. Lukt het jullie wel om internationaal te adverteren? Is er misschien iemand bereid om mij op weg kan helpen in de stroperige jungle van ebay?



En wat gaan we doen tegen de misere op Marktplaats wat betreft fake-biedingen en de praktische ontoegankelijkheid voor nederlanders om internationaal te adverteren?



Omdat deze twee marktleiders de enige serieuze mogelijkheid zijn voor kleine handelaren als ik en jij om te adverteren op internet lijkt het mij zinvol om krachten te bundelen. 

Bericht 6 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

het_regent
Community-lid

Als u internationaal op eBay.com wilt adverteren moet u een hogere rating opbouwen. Dat kan onder andere door zelf veel te kopen. Verder is uiteraard PayPal verplicht, gebruik deze met een creditcard en laat uw rekening controleren. Koppel PayPal aan eBay en probeer dan nog eens aan te bieden.



Op eBay.com is wel veel informatie in de help aanwezig maar u zult het allemaal door moeten. Overigens staan ook veel regels niet vermeld. En alles verandert voortdurend. Nu weer een fris nieuw logo.



Denk er wel aan dat voor alles betaald moet worden en de koper altijd gelijk heeft.

Bericht 7 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

abeldoorn
Community-lid

En wat gaan we doen tegen de misere op Marktplaats wat betreft fake-biedingen en de praktische ontoegankelijkheid voor nederlanders om internationaal te adverteren?


 


helemaal niks. 


je berijkt hier simpelweg te weinig mensen om een punt/ statement te kunnen maken.


het enige wat je kan doen als je het niet bevalt is wegwezen...

Bericht 8 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

Hallo,


 


Mits jij goed adverteert met de juiste steekwoorden, en deze gewoon via ebay.nl plaatst.(gebruik Engels,Spaans,Frans,Portugees)


Dan is mijn ervaring dat het wel goed komt, ik verkoop playmobil (collector items) via ebay.nl maar mijn klanten zitten niet in NL.


Het meeste verkoop ik dan ook naar Frankrijk, Spanje en Brazilie.


Kortom via ebay.nl heb ik wereldwijd bereik.


En ik verkoop ook over de hele wereld, er is veel commentaar op ebay (vaak terecht) maar sommige dingen moet je gewoon inventief in zijn. Ook in de zoekmachines van google scoor ik goed dankzij ebay. Ook dat mag weleens gezegd worden.


 

Bericht 9 van 20
laatste antwoord

Waarom krijg ik van ebay.nl geen antwoord op deze 5 vragen?

Je hebt helemaal gelijk dat le met Ebay NIET kunt bellen in NEDERLAND. Vind ik ook ABSURD!!!Ze willen alleen maar via de mail antwoorden!

Bericht 10 van 20
laatste antwoord