annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal geschil...wie is verantwoordelijk voor aankomst van pakket?

Is de koper verantwoordelijk voor de koop dat hij aankomt?


Canada post(in dit geval)


Of de verkoper?


ik heb namenlijk al nu zo'n 35 dagen niks gekregen, en wel 35 dagen geleden betaald.


De verkoper vind dat canada post er verantwoordelijk voor is en dat ik naar mijn geld kan fluiten...

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Paypal geschil...wie is verantwoordelijk voor aankomst van pakket?

stephanthecollector
Community-lid

De verkoper is volgens de regels verantwoordelijk voor het pakket tot het daadwerkelijk aangekomen is, ik zou in ieder geval een geschil openen wegens een niet ontvangen object, 35 dagen is namelijk wel erg lang meestal is het tussen de 10-14 dagen.



Uiteraard kan de verkoper er niets aan doen als een pakket niet aankomt maar hij is en blijft verantwoordelijk en zal het dan ook moeten vergoeden.



De verkoper kan wel zeggen dat uu naar uw geld kunt fluiten maar zo werkt het dus niet.



Dus een geschil openen en die eventueel opwaarderen naar een claim, uiteraard kan dit alleen als u via PayPal heeft betaald

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Paypal geschil...wie is verantwoordelijk voor aankomst van pakket?

het is een claim geworden.


Ben benieuwd wat het "onderzoek" van paypal gaat doen en waartoe ze gaan besluiten...



Ik dacht ook dat de verkoper verantwoordelijk zou zijn, maar paypal wou me dit niet vertellen over de telefoon.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Paypal geschil...wie is verantwoordelijk voor aankomst van pakket?

Ik had een koper die niet vee wilde betalen voor verending, dus geen trac and trace. Wat denk je, zegt ze dat het pakket nie is aangekomen, en dit gebeurde in januari, nu  aug moet ik alsnog 439 US$ betalen.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Paypal geschil...wie is verantwoordelijk voor aankomst van pakket?

stephanthecollector
Community-lid

Hoezo zou je 7 maand na afloop nog gaan betalen? lijkt mij een beetje vreemd dat de koper nu pas klaagt dat iets niet is aangekomen, als ze geld had terug gewild dan had ze via PayPal binnen 45 dagen een claim kunnen starten daarna geeft PP niets meer terug.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Paypal geschil...wie is verantwoordelijk voor aankomst van pakket?

ebygumt
Community-lid


Hoezo zou je 7 maand na afloop nog gaan betalen? lijkt mij een beetje vreemd dat de koper nu pas klaagt dat iets niet is aangekomen, als ze geld had terug gewild dan had ze via PayPal binnen 45 dagen een claim kunnen starten daarna geeft PP niets meer terug.




Het geld is allang door PayPal aan de koper teruggeven.


Zo lang kan de afwikkeling van een claim duren.



Zie het graties-kopen-op-eBay item.



Bericht 6 van 6
laatste antwoord