annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn object is te koop 'wereldwijd', maar is niet zichtbaar op andere internationale sites

Mijn object is zichtbaar in Ebay.nl en te koop 'wereldwijd'. Op andere land sites, .uk, .de enz. wordt het niet weergegeven in de 'default' wereldwijde zoekopdracht, alleen wordt getoond of 'European Union' is geselecteerd. 

 

Help!

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Mijn object is te koop 'wereldwijd', maar is niet zichtbaar op andere internationale sites

Goeie vraag, waar ook ik (verkoop mn vinyl) tegen aan loop

heb je inmiddels al meer duidelijkheid, tips hierover?
Zie dat er nog niet echt via het forum gereageerd is

 

Groet   Hans Pijfers

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Mijn object is te koop 'wereldwijd', maar is niet zichtbaar op andere internationale sites

Biedt je spullen rechtstreeks op ebay.com aan en zet in je advertentie dat ze op ebay.nl kunnen kijken voor al je andere aanbiedingen. Dat is de enige manier. (ebay.nl, uitgebreid zoeken, jouw ID...en ze vinden al je aanbiedingen)

Nederland bestaat verder niet voor ebay.

Kosten aanbieden USA: gratis voor 50 items per maand, verkoop 10% van verkoop + verzendkosten + BTW

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Mijn object is te koop 'wereldwijd', maar is niet zichtbaar op andere internationale sites

Alles wat ik op eBay.nl zet staat vanzelf ook op .com. Maar hier heb ‘k last van de verzendkosten bug. Er blijft maar staan Free international shipping terwijl ik dat allemaal keurig invul. Gegoogled, blijkt een bug te zijn sinds 2010! Weird zeer weird.....
Bericht 4 van 4
laatste antwoord