Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-08-2015 09:23
Het volgende probleem doet zich voor. De koper probeert te betalen maar krijgt steeds het bericht dat "the seller won't post to my address" Dat is vreemd want ik heb al meerdere malen iets verkocht en naar Australië verzonden. Wellicht heb ik per ongeluk een instelling verpest of staat er ergens anders iets fout. Kunt u mij zeggen wat ik moet doen of waar ik moet kijken of er iets verkeerd aangevinkt staat? Vast hartelijke dank. Voor alle duidelijkheid, ik heb goed contact met de koper, dus dat is geen enkel probleem.
Re: Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 03-08-2015 12:34
hi
ik las je berichtje, en heb even gekeken, wat je nog aanbied, en zag 1 horloge staan, en bij verzenden staat europa.
zou het kunnen, dat er bij het verkochte object, ook europa, heeft gestaan, en niet werelwijd ?
groeten chris
Re: Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 03-08-2015 12:43
nog even een berichtje, jouw koper zou natuurlijk ook rechtstreeks via je e-mail adres, met paypal kunnen betalen, en bij ontvangst, vink je in je ebay, betaling ontvangen aan.
chris
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-08-2015 08:32