wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-07-2006 21:36
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-03-2008 18:10
Blijkbaar was het te weinig en heeft de verkoper mij 64,50 pond aan verzendkosten gerekend. Dit is toch helemaal te gek voor woorden.
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-03-2008 15:15
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-03-2008 08:35
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-03-2008 20:35
tijdens (en na) de stakingen van vorig jaar zijn er wel een aantal dingen van mij kwijtgeraakt, die ik nooit meer heb ontvangen (in alle gevallen goed opgelost met verkopers). maar nu is het kennelijk weer in orde met post uit Engeland, voorlopig tenminste 🙂
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-03-2008 20:22
Misschien kan je nog om een barcode vragen?
Succes en de groetjes van Corine
P.S. 2 weken verder en verkoper UK heeft nog niets gehoord van de UK post over de verzending van 25.01.08, we wachten af...
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-03-2008 20:19
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-03-2008 18:50
Nu is een week later en mailde ik de zender. Die zegt dat het pakketje er moet zijn om dat de tracking result dit oplevert
Your item with reference LY3697965GB was delivered in NETHERLANDS before 18:00 on 18/03/08.
Thank you for using this service.
En dat klopt. maar ik heb nog niks binnen en het is nu de 20ste
Wat moet ik doen. Het gaat hier tock om 600 euro.
HELPPP
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-03-2008 18:18
Nu is een week later en mailde ik de zender. Die zegt dat het pakketje er moet zijn om dat de tracking result dit oplevert
Your item with reference LY3697965GB was delivered in NETHERLANDS before 18:00 on 18/03/08.
Thank you for using this service.
En dat klopt. maar ik heb nog niks binnen en het is nu de 20ste
Wat moet ik doen. Het gaat hier tock om 600 euro.
HELPPP
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-03-2008 10:50
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-03-2008 10:35
Dear Mr
Firstly, may I apologise for the annoyance and inconvenience you have beencaused. I do understand how frustrating it can be when items of mail arenot delivered in accordance with procedure. Royal Mail is not complacentabout the level of service we provide and we are continuously looking atways to improve the service that our customers expect from us. If I may explain about Airmail items. We do not trace Airmail itemsthrough the system. With millions of items travelling at one time it isimpossible to determine where your items have gone astray. I was also disappointed to learn of the problems you have experienced andyour general dissatisfaction with the standard of service you have beenreceiving from Royal Mail Netherlands (RMNL). May I first give you somebackground information concerning mail deliveries to the Netherlands. TheUK send mail on a daily basis Monday to Saturday to the Netherlands and itis delivered by either TPG or TNT (Dutch Post Office). The ManagingDirector of our delivery agent RMNL has reviewed delivery arrangements inlight of recent complaints. He has identified some issues with RMNLdeliveries in the Rotterdam area stemming from problems with holiday-coverand temporary workers. He assures us that steps have now been taken toresolve this. Selektvracht is also used as a sub-contactor by RMNL, butRMNL can identify no significant quality issues using feedback from theirown quality control measures. There has been no recent change to theoverall arrangements for mail from the UK to the Netherlands and measuredend-to-end quality from the UK to the Netherlands has been on an improvingtrend. We had a recent performance review with the delivery agent in theNetherlands and no major quality issues were evident. I also contacted our Network Manager for the Netherlands Alex Obradovic.Alex has contacted his counterpart responsible for handling items into theNetherlands to ask if he can offer any explanations for the upsurge incomplaints. Unfortunately our contact in the Netherlands is aware that TPGand TNT have been going through a major change recently but we have noindications that this has affected delivery quality. I would like to assure you that the security of our mail is of paramountimportance to us and for this reason the details of all losses are loggedonto our internal computer system and sent to our Security andInvestigation team. They use the information to assist with highlightingproblem areas and identifying trends and patterns relating to losses in thepostal system. I have of course passed on your details. I am sorry that my reply is not more conclusive; I would like to think thatall our customers can rely on our services with complete peace of mind andI can only offer my sincere apologies for the inconvenience caused. If Ican be of any further assistance regarding this matter, please do nothesitate to contact me and I will be happy to help. Yours sincerely Deborah Warren-GriffithsRoyal Mail Headquarters cc Alex Obradovic
