annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Mijn ervaring is dat het "de laatste jaren bijna altijd" , minimaal 6 weken duurt voor er iets vanuit de UK (niet aangetekend) bezorgd word .

Grtz , UrbanSteel
Bericht 941 van 1.373
laatste antwoord

Gisteren een aangetekende jiffy bag ontvangen die afgelopen donderdag was verstuurd vanuit de UK.

het Nederlandse vingertje

Bericht 942 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag iets uit Ierland gekregen dat ik vrijdag had gewonnen. Terwijl iets uit NL wat donderdag gepost is, nog binnen moet komen. Arno
Arno
Bericht 943 van 1.373
laatste antwoord

Laatst was een brief die in de USA om 3 uur 's middags was gepost hier al binnen 2 dagen! Hangt heel erg van de verbindingen af en via welke postdiensten het loopt. Brief uit Engeland die donderdag op de post ging, is hier nog niet eens en dat is toch vele malen dichterbij :O

het Nederlandse vingertje

Bericht 944 van 1.373
laatste antwoord

De afgelopen maanden 3 t-shirts besteld vanuit Groot-Brittanië (Niet via Ebay). De eerste was na 2 weken bezorgd. Bij de 2e duurde het bijna 3 weken en op de derde verzonden vanuit Schotland ben ik sinds 27 september aan het wachten. Vreemd als je bedenkt dat post verzonden vanuit Canada of de VS vaak al binnen een week hier is.
Groet,

Harald.
Bericht 945 van 1.373
laatste antwoord

das een redelijke termijn, bij gaat het om een briepost(boek) denk wel dat het dan goedkomt dan, dank je:-)

.
Bericht 946 van 1.373
laatste antwoord

#425 Mijn pakje naar UK op 8/10 aangetekend verzonden, op 16/10 FB ontvangen.
Ik heb geen ervaring met onverzekerd verzenden..

....Wim

....Wim
Bericht 947 van 1.373
laatste antwoord

heb ik even een vraagje, ontvangen schijnt een probleem te zijn de laatste tijd vanuit engeland, maar hoe zit het met verzending vandaag de dag naar engeland, gaat dat ook zo traag?.
voorgaande jaren met verzending nooit problemen mee gehad, maar de tijden zijn veranderd als ik het bovenstaande lees.
alvast bedankt voor het antwoord. gr.henry

.
Bericht 948 van 1.373
laatste antwoord

hmm terwijl ik een radiateur had ontvangen en dat ging wel gemakkelijk. ging wel via Fedex.
Bericht 949 van 1.373
laatste antwoord

Ca. 4 weken lijkt inmiddels de normale verwerkingstijd te zijn voor de postbedrijven om die 30 km die het Kanaal breed is te kunnen overbruggen ....

Cor

Cor

Bericht 950 van 1.373
laatste antwoord