annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper vraagt absurde verzendkosten

joost086
Community-lid

Hallo Ebayers.

Ik wil graag een object kopen nr :380295066527.
Prijs is $ 349 plus $ 220 verzenden naar de USA.
De verzendkosten naar Nederland zijn niet opgegeven, dus deze heb ik bij de verkoper opgevraagd.
Zijn antwoord was het volgende :
"Dear customer:many thanks for your interesting!
Please kindly let me know what is your paypal email address and the price for this set is only 688 USD shipping included to your place!"
Nou is mijn vraag :  Kan de verkoper dit zomaar vragen en is dit reëel ?
Ik heb voor de duidelijkheid nog niet geboden en de feedbackscore van deze verkoper is 99,3 % positief.

Bericht 12 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

verkoper vraagt absurde verzendkosten

stephanthecollector
Community-lid

Het aangeboden object bestaat uit 19 delen, object locatie is HongKong de delen lijken me niet klein en licht dus de verzendkosten zullen hoog zijn, hij heeft er meerdere verkocht en de FB is redelijk maar dat zegt niet alles.


de 220$ die aangegeven is, is in de beschrijving voor de USA/Canada, Australie en de meeste Europese landen, althans dat staat in zijn beschrijving. Je hoeft je PP emailadres niet op te geven, het lijkt er een beetje op dat de verkoper het buiten ebay om wil afhandelen en daarbij gooit hij ineens 120$ boven op de prijs, ik zou het niet doen!!!! maar ja de beslissing ligt uiteindelijk bij jou.


Ik zou niet met iemand in zee gaan die ineens buiten ebay om iets wil regelen tegen een veel hogere prijs dan aangegeven in de advertentie.

Bericht 11 van 12
laatste antwoord