Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Extra kosten

Ik wil Schoenen kopen bij een aanbieder uit Amerika . Als ik bij de verzendkosten kijk staat er ook nog heffingen bij , is dit de btw die je in Nederland nog moet betalen? Of komt dat er ook nog extra bij?of staat het totaalbedrag al bij de verzendko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 415 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Schoenen Amerika

Ik wil Schoenen kopen bij een aanbieder uit Amerika . Als ik bij de verzendkosten kijk staat er ook nog heffingen bij , is dit de btw die je in Nederland nog moet betalen? Of komt dat er ook nog extra bij?of staat het totaalbedrag al bij de verzendko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 139 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Schoenen uit Amerika

Ik wil Schoenen kopen bij een aanbieder uit Amerika . Als ik bij de verzendkosten kijk staat er ook nog heffingen bij , is dit de btw die je in Nederland nog moet betalen? Of komt dat er ook nog extra bij?of staat het totaalbedrag al bij de verzendko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 10 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Extra heffingen uit Amerika

Ik wil Schoenen kopen bij een aanbieder uit Amerika . Als ik bij de verzendkosten kijk staat er ook nog heffingen bij , is dit de btw die je in Nederland nog moet betalen? Of komt dat er ook nog extra bij?of staat het totaalbedrag al bij de verzendko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 9 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Problemen met aankopen in UK

In zeer korte periode 2 aankopen gedaan in de UK - aankopen gedaan die als door ebay als Beperkt object worden aangemerkt. Het object wordt niet naar je verzonden en ook niet geretourneerd aan de verkoper.Het voordeel is wel dat je de volledige aanko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 20 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoge verzendkosten

Ik heb pas een ebay account en het valt mij op dat verzendkosten niet goed worden aangegeven.Zo staat er op 79 euro + 15 euro verzendkosten uit frankrijk.Klik je erop dan staat er 25 euro verzendkosten.Ook vragen sommige 40 euro aan verzendkosten voo...

Verschillende prijzen internationaal

Waarom verschillen de prijzen op Ebay.com en Ebay.nl?Ik plaats bijvoorbeeld een kookpan uit Amerika in mijn Watchlist. De verkoopster vraagt er 40 dollar voor. Verzendkosten 76 dollar. Dat zijn de prijzen op Ebay.comAls ik vervolgens op Ebay.nl in mi...

Opgelost! BANDEN VOOR EEN 1/16 TRACTOR VAN ERTL.

HALLO, IK HEB EEN SETJE BANDEN BEKEKEN . EN OM DE MAAT TE ZIEN HEB IK OP EEN VERKEERDE KNOP GEDRUKT EN NU KRIJG IK BERICHT OM TE BETALEN. DAT IS DUS NIET DE BEDOELING WAT DE BANDEN ZIJN VERMOEDELIJK TE GROOT. m.v.g. H.F.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 55 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

twee keer btw betaald

Ik heb een object gekocht op ebay en bij de afhandeling moest ik 21% btw betalen. Vervolgens krijg ik een bericht van post.nl dat ik nogmaals invoerrechten, bestaande uit 21% btw en 4,00 afhandelingskosten moet betalen. Hoe krijg ik deze dubbeling te...

verkoper vraagt absurde verzendkosten

Hallo Ebayers.Ik wil graag een object kopen nr :380295066527.Prijs is $ 349 plus $ 220 verzenden naar de USA.De verzendkosten naar Nederland zijn niet opgegeven, dus deze heb ik bij de verkoper opgevraagd.Zijn antwoord was het volgende :"Dear custome...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2190 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

Kan niet mee bieden op duitse ebay site

Vanwege het grotere aanbod kijk ik graag in Duitsland (ebay) rond, echter is het zo als een verkoper niet naar Nederland verzend maar wel mogelijk bied voor afhalen en eventueel betalen, dat ik ook dan niet kan mee bieden op het object is dan vervele...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 218 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos