annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wacht al zowat een maand op een pakketje vanuit Amerika

Hallo E-bayers,

Ik wacht nu al zowat een maand op een pakketje uit amerika, als ik mijn barcode? invoer dan wordt ik er niet veel wijzer van.De laatste status :

Depart USPS Sort Facility

August 30, 2012

LOS ANGELES, CA 90009

International Letter

Ik kan op de een of andere manier geen contact opnemen met USPS omdat hij mijn gegevens niet accepteerd en ik kan enkel kiezen uit de amerikaanse staten en zipcodes?

Hoe kom ik er nou achter waar het pakketje is...en met wie moet ik nu contact opnemen? Door wie worden deze internationale pakketjes normaal uitgeleverd is mijn vraag . PostNL?

Heb ook al contact opgenomen met verzender en die zegt dat ik customs authorities moet contacten, dat is dan toch PostNl?

Hoop dat iemand me kan helpen

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Betreft: Wacht al zowat een maand op een pakketje vanuit Amerika

inmiddels al gekregen???

Ook leuk als we hier het vervolg eens zouden horen zodat alle mensen die u antwoord hebben gegeven weten wat er verder gebeurt is.

\

Bericht 1 van 6
laatste antwoord

het enige wat u kunt doen is de 45 dagen termijn in de gaten houden en voordat die verstrijkt een claim indienen bij PP wegens een niet ontvangen object! mocht u het dan alsnog krijgen kunt u de claim altijd weer annuleren.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Nu is bij mij het zelfde aan de hand Besteld op 28 augustus krijg te horen via de costumer service medewerkster dat het wel 40 dagen kan duren .

I just was looking on the site of USPS and i find this:

JAMAICA, NY 11430 2012-09-21 16:36 Processed through USPS Sort Facility KENT,

WA 98032 2012-08-28 19:02 Processed at USPS Origin Sort Facility EVERETT,

WA 98208 2012-08-28 17:47 Accepted at USPS Origin Sort Facility EVERETT, WA 98204 2012-08-28 13:29 Shipment Accepted.

Heb ook kontakt met postnl gehad maar geen pakketje . Dus maar wachten en wachten en wachten.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Even een opvolging.

Vandaag weer een LK07.. item ontvangen, 30 dagen heeft het geduurd, gelukkig wel vrij van belasting verklaard door de Inklaring.

Natuurlijk wel door postnl bezorg en nu achteraf te tracen bij tracktrace.nl met een toegevoegde 3SIM.. code.

Ik ben blij en zo is de verkoper.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Inklaring is een tombola.

De usps tracking houdt veelal op als de zending in het vliegtuig gaat, dat zegt verder niets. U kunt proberen 0900 0570 (45ct per minuut) te bellen. Er wordt u gevraagd het usps tracking nummer op te geven. Soms heeft men een antwoord maar meestal niet.

Als de zending bij postnl bekend is kan men u een nieuwe postnl trackingcode geven die dan via tracktrace.nl te volgen is. Vaak wordt gesteld dat de zending niet door PostNL wordt ingeklaard maar door USPS zelf. Dit klopt echter niet.

Er zit niets anders op dan 40 dagen te wachten, vervolgens de PayPal claim in te stellen, eventueel de verkoper melden dat de douane erg traag is en dat u wel moet claimen voor de procedure. Meestal komt de zending dan toch nog en kunt u de claim weer intrekken want die duurt ook wel een paar weken.

Ik heb op dit moment zelf twee zendingen die al meer dan drie weken duren, beide zijn LK07... tracking nummers.

0900 0570 zegt dat ze niet via hen gaan.

Afwachten maar weer.

Ik weet geen oplossing.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord