annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Dan staat het of klaar om het vliegtuig in te gaan, of het is al geladen.
Maar je denkt toch niet dat een vliegtuig bij wijze van gescand word en dan de tracking word vrijgegeven 😛
Dit gebeurd gewoon in een kantoor/werkplek en zodra het gereed gemaakt is betekend het eigenlijk al dat het de US verlaten heeft in de administratie.

Accorderen word dat ook wel genoemd...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 231 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja owkee.... ik ben ook niet ongeduldig, ik heb genoeg gelezen in voorgaande berichten, dus ik denk dan ook niet dat het mij anders zal vergaan.

maar goed als er deze regel in de traking staat ga ik er dus vanuit dat het vliegtuig vertrokken is.

Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 11:39 AM on April 23, 2010. B-)
Bericht 232 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/?zoekwoord=geduld
Bericht 233 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

volgende keer zelf ophalen is misschien een optie:^O en anders toch echt meer geduld opbrengen het duurt toch echt minimaal een week uitlopend tot een week of drie.

Photobucket

Stephan

Bericht 234 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het betekend dat het het postkantoor verlaten heb in de US dat het vliegtuig al vertrokken is staat natuurlijk nergens of dat 't al ingeladen is misschien is het wel uitgaande gescand maar staat het nog op een rolcontainer te wachten om ingeladen te worden.
En dan kan het nog max 30 dagen bij de douane liggen hier in NL, althans het postbedrijf bij de douane...

Komt er vaak wel eerder door, maar een verzending uit de us in 4 dagen ontvangen is zeer zeldzaam, zo snel gaan gewone brieven zelfs al niet...

Wees maar gewoon geduldig, en ga ervan uit tussen de 1 en 4 weken...
Bericht 235 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Mijn status is ook zover dat het pakketje the US heeft verlaten via Chicago op 23 april.

Het is nou 25 april, zal een 10 uurtjes vliegen zijn naar Nederland.....ik heb niks gehoord of gelezen van een vliegtuig ramp......dus mag je toch wel aannemen dat het in Nederland is.......;-)
Bericht 236 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

beide items hierboven besproken zijn net een paar dagen onderweg 😮
Bericht 237 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

er staat dat het vertrokken is naar NL...er staat nog niet dat het aangekomen is.

normale volgende fase van de track is arrived in the netherlands en in to foreign customs and out of foreign customs..en dan heb je het binnen twee dagen.

maar de site is niet altijd up to date..

en als het first class mail is dan gaat hij niet verder dan het vertrekpunt uit US

dromen

dromen
Bericht 238 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Nou heb ik nog nooit echte problemen gehad met usps of tnt, maar nu ik iets duurders bestel natuurlijk wel:P
dit staat er nu:
International Dispatch, April 22, 2010, 1:55 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Acceptance, April 20, 2010, 6:09 pm, INDIANAPOLIS, IN 46256
Electronic Shipping Info Received, April 19, 2010

Het is nu de 25'e dus hij is al 2 dagen in NL?
Vanuit mijn zicht zou hij gewoon nog 1 dag bij de douane liggen en dan de auto in en richting utrecht!
Ik hoorde iets over dat ik mijn USPS tracking code kan omwisselen voor een TNT trackingcode ofzo??
Bericht 239 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Je betaald dan nog BTW over de waarde van de goederen incl. verzendkosten + 12,50 euro inklaringskosten TNT.
(Tenzij het een EMS zending is, dan zijn de inklaringskosten 17 euro)
Bericht 240 van 1.072
laatste antwoord