Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-12-2010 16:31
Hallo, ik heb afgelopen zondag een paar t-shirts besteld en betaalt bij een oostenrijkse verkoopster ,en zij heb het pakketje verzonden op maandag ,ik heb gevraagd om een Trackingnummer maar die kon ze niet geven aan mij ,omdat volgens haar de verzendkosten van mijn pakje 5,00 euro waren ,alleen bij hogere bedragen kan dat vanaf 14,00 euro,
zegd de verkoopster .Zij heb het pakje verzonden met Austria Post.Is er geen manier om er achter te komen waar het nu is ? ,klinkt mischien raar maar het is voor een kado voor kerstmis ,ik weet dan niet als het met kerstmis nog aankomt ,ook vanwege het slechte weer in Nederland en Zuid-Duitsland .Het is de eerste keer dat ik iets bestelt heb vanuit Oostenrijk .Ik weet niet hoelang het ongeveer duurt een pakje vanuit Oostenrijk naar Nederland .iemand soms ervaringen met pakketpost uit oostenrijk ?.het is verzonden met de normale Oostenrijkse post .niet met dhl of dpd.
Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 19-12-2010 22:55
als je het niet op tijd ontvangt is dat bljkbaa niet de schuld van de verkoper, die heeft het op tijd verstuurd.
Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 19-12-2010 13:02
De reden heeft zij mij niet gegeven ,alleen dat parcels van boven de 14,00 euro een trackingnummer hebben, er onder niet ,de verzendkosten was 5,00 euro voor dit pakje,ik vind het maar vreemd ,daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat de normaalste zaak bij de Oostenrijkse Post ? ben bang dat het erg lang gaat duren dan voordat ik het ontvang
Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2010 18:51
Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2010 12:21
Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-12-2010 12:09
Maar is het ook zo dat je voor brievenpost moet tekenen ? .De verkoopster heeft gezegd wanneer ik het ontvang ik er voor moet tekenen.
Pakje uit Oostenrijk
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-12-2010 17:39