annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik denk dat ik ben opgelicht.. Wat nu?

Hallo,

 

Maandag 25 augustus heb ik twee bestellingen geplaatst bij een verkoper in België, namelijk 1x 3 iphone 6 schermen en 1x 1 iphone 6s plus scherm. De eerste bestelling ontving ik keurig op tijd. Helaas bleek de bestelling niet aan mijn volwachtingen te voldoen, dus stuurde ik de twee schermen dit ik nog niet had gebruikt, terug naar de verkoper. Toen ik hem dit meedeelde, vroeg ik ook naar mijn andere bestelling, die ik nog niet had ontvangen. De verkoper vertelde dat deze al wel verzonden was, waarop ik vertelde dat ik die dan binnenkort ook terug zou sturen. Vandaag kreeg ik opeens een bericht van de verkoper, waarin hij meende het vierde scherm samen met de andere drie schermen verzonden te hebben. Ik gaf aan dat dit niet kon kloppen, omdat ik maar drie schermen ontvangen had. De verkoper gaf aan dat zijn systeem te nauwkeurig is om fouten te maken. Nu ben ik voor mij best een groot bedrag lichter, en heb ik geen scherm. Daarnaast heb ik de koper betaald voor twee pakketjes, dus twee keer verzendkosten en heeft hij vooraf niet gemeld dat hij de pakketjes zou combineren. Eigenlijk vind ik dat alleen al helemaal niet netjes, maar nu beweren dat ik het vierde scherm wel heb ontvangen vind ik ronduit oplichting. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen en ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Stephanie

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0