annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

audia3freakske
Community-lid

Dus bij deze ik had een bod gedaan op een artikel, uiteindelijk gewonnen 🙂 ikke blij. Dus 7 juli krijgt meneer centen binnen en pakket is zogezegd 8 juli opgestuurt met dhl. Nu tot heden niks ontvangen... Toen zag ik het probleem op mijn ebay account stond mijn oud adres 😞


 


Dus heb onmiddelijk de verkoper gemeld dat het adres niet juist was, geen probleem moest naar DHL bellen. Bij dhl vroegen ze het pakketnummer, had ik niet, uiteindelijk gekregen van verkoper DHL kent het nummer niet. Ik zeg tegen verkoper dhl kent het pakketnummer niet !!! Hij zegt ja het naar dhl gebeld en pakket is terug hier ???? Doe ondertussen een nieuw bod op iets win het, en blijkt dezelfde verkoper te zijn 😞 , Dus nu wil ik nog niet betalen voor dat object tot ofwel ik mijn object ontvangen heb, of mijn centen heb terug gekregen heb... wat te doen ?

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

stephanthecollector
Community-lid

je bied een tweede keer op iets en wint het maar je komt er dan pas achter dat het dezelfde verkoper is? klinkt mij een beetje vreemd in de oren, ik vraag me af of er geen opzet in het spel is.


Maar goed u dient dit dus wel te betalen doet u dit niet dan levert u dit een aantekening op wegens het niet betalen.


U bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk dat de gegevens kloppen de verkoper dus niet! u zet de verkoper nu voor het blok en vind zelfs dat de verkoper moeilijk doet! laat één ding duidelijk zijn de verkoper heeft voldaan aan zijn verplichting, het pakket is retour gestuurd door uw eigen fout en u dient dus de verzendkosten opnieuw te betalen als u het product alsnog wilt hebben.


En ik hoop dat u zo eerlijk bent en de verkoper geen negatieve beoordeling geeft want in dat geval hoop ik dat ebay dit ook leest en die feedback verwijderd!

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

goedenmorgen,


 


Het is niet de verkoper die hier de onjuiste


gegevens verstrekt heeft maar de OP


 


Als de OP een korrekte koper is betaalt koper ook de meerkosten die verkoper nu


moet maken om de spullen alsnog op het


juiste adres van de koper af te leveren.


 


en een bod is hier dus bindend en dat betekent


dus dat je die koopverplichting t.a.t. na dient


te komen.


 


groetjes en iedereen weer een prettige dag,


 


Niek

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

abeldoorn
Community-lid

mmm, nu staat het er ineens 3x. Kreeg telkens een foutmekding: porbeer het later nog eens.



Maar het werd dus wel geplaatst

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

abeldoorn
Community-lid

Post uit het buitenland komt krijgt in nederland een nieuw nummer . De verkoper weet dat nummer natuurlijk niet.Ook kan de verkoper er niks aan doen dat u een verkeerd adres op geeft. Ik zou zeggen, de titel van dit draadje moet zijn, iets gekocht en U doet moeilijk.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

abeldoorn
Community-lid

.

-- Bewerkt door abeldoorn op 12 Jul 2011 23:34 CEST
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

abeldoorn
Community-lid

een pakket wat uit het buitenland komt krijgt in nederland een nieuw nummer van de tnt. De verkoper weet dat nummer natuurlijk niet. Ook kan de verkoper er niks aan doen dat u een verkeerd adres op geeft. Ik zou zeggen, de titel van dit draadje moet zijn, iets gekocht en KOPER doet moeilijk.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Iets gekocht en verkoper doet moeilijk

ebygumt
Community-lid

Een volgende keer wel het juiste adres vermelden.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord