annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopers zoeken uit een bepaald land

Hallo,

Graag zou ik willen weten of het mogelijk om op Ebay te zoeken naar verkopers uit een bepaald land.

Bijv.als ik alleen maar kopen wil uit Frankrijk of ik dan ook kan filteren op Franse verkopers.

Is dit mogelijk .

groetjes Jolanda

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Hallo,

Bedankt voor je antwoord.Nu ben ik al een stukje verder.

Ik heb mezelf denk ik niet helemaal duidelijk gemaakt.

Ik zag dat je op Ebay.com alleen maar aan kunt geven of je de te verkoper producten uit Amerika alleen wilt filteren of wereldwijd.

Kun je dit op Ebay.com ook voor andere landen aangeven.

Aan de hand van een voorbeeld:

Zou ik al surfend op Ebay.com ook kunnen zoeken op producten (in mijn geval borduurpakketten)uit China.

Zeg maar dat ik borduurpakketten uit China wil inzien.Kan ik dit ook aangeven op Ebay.com,zodat ik alleen de borduurpakketten uit China zie?

China heeft zelf toch geen Ebay?

Bedankt.

groetjes Jolanda

Je moet niet alleen via de Franse eBay-site zoeken, maar daar ook aanvinken dat je alleen items uit Frankrijk wilt zien.

Linkerkolom: Sélectionnez une région > France

Bijvoorbeeld: http://loisir.shop.ebay.fr/i.html?LH_TitleDesc=0&_sacat=3116&LH_PrefLoc=1&cmd=Blend&cmd=Blend

Ja,maar ook op de Franse Ebay,kom je dezelfde verkopers weer tegen,als uit andere landen.

Om nog een ander voorbeeld te geven:

Ook Chinese verkopers staan op Ebay.com,maar ze verzenden dan uit Hong Kong o.i.d. Dus die staan niet alleen op de Chinese Ebay(mocht die al bestaan)

Waarom  kijk je niet op ebay.fr ?

Heel veel Franse verkopers !;-)

Een vraag stellen