op 08-02-2013 15:42
ik heb een pay pal rekening geopend , en om te kopen moet ik er dan eerst geld op zetten, om het gekochte van daaruit te kunnen kopen ? als ik bij "nu kopen "verder ga om direct te kopen , gaat die betaling dan van pay pal rekening , ......of via i-deal (bank ) rechtstreeks ???? dit is mij niet duidelijk hoe e- bay nu werkt met betalen ..Hopend op een antwoord ,om hierin weer verder te kunnen .. m vr gr Ad
eBay werkt in ieder geval niet met iDEAL want dan zou er niets aan verdiend worden. Soms wordt er om een creditcard gevraagd en anders loopt het via een eenmalige automatische bankafschrijving. Ook kunt u van te voren geld op uw PayPal rekening plaatsen maar dat hoeft niet. Wel is dat van die creditcard een beetje tricky maar niemand schijnt te weten hoe dat dan precies zit.
Veel plezier met kopen op eBay. De hoogste bieder is in ieder geval al een winnaar en dat voelt meteen goed, toch.
Als u geen geld op uw PP heeft kunt u kiezen ofwel voor betalen met een CC die aan uw PP is gekoppeld of een uitgestelde bankbetaling, dit betekend dat PP het geld van uw bank rekening afhaalt. Met de laatste optie moet u wel rekenen op minimaal een week alvorens het bij de verkoper is bijgeschreven.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |