annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb mijn pakket niet ontv adres was niet juist volgens DHL en is nu retour verzend

ik heb gisteren mijn pakket niet ontvangen adres was onjuist ,

zegt DHL en is nu retour naar verzend centrum.

het gaat om  objectno 293043215771.

Wat gaat Ebay daar aan doen wacht al 2 weken

en mijn geld kwijt .

 

Th v Veen

Apollolaan314

2324CB Leiden

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers. Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

 

Wat betreft je probleem:

Ebay gaat helemaal niets doen, enige actie is vermoedelijk dat de moderator het objectnummer en jouw naam en adres verwijderd uit dit bericht.

Je kunt een geschil openen vanwege een niet ontvangen pakket, zie "Transactieproblemen oplossen" onderaan deze pagina.

Daar moet de verkoper (niet Ebay) op reageren. De verkoper heeft een (vervoers)contract afgesloten met de verzender (DHL?), die verkoper moet dat dus regelen. Je kunt hooguit in een discussie terechtkomen wie verantwoordelijk is voor het onjuiste adres.

Heb je zelf het verkeerde adres in Ebay vermeld of heeft de verkoper het verkeerde adres op het pakket gezet. Of heeft DHL het bij het verkeerde eind, maar hoe toon je dat aan?

Ingewikkelde discussie die afhankelijk van de situatie weleens tot vreemde uitkomsten kan leiden. Ik wens je veel succes en wijsheid.

Een vraag stellen