annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb 24 april items verstuurd naar italie ,maar ook naar VS..die zijn nog niet vertrokken uit ned.

wat kan ik doen , tracktrace bied  geen duidelijkheid, behalve corona delay

gr willem

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Hey die Willem,

Wordt jij even genaaid door die O zO  Geweldige OVER Gereguleerde Hollandse Handels Belemmerings Maatschappij.

 

Ik zat met een zelfde probleem, maar dan het NL in. Al rond 2de week van December 2019 snapten mijn vriendin en ik dat het Ministerie voor Gezondheids Zaken, (vroeger heette het VWS) nu ?  Afijn die zou toen al bezig moeten zijn met de inkoop van PPE materialen. Zij koopt bijna al haar materialen via Chinese sides. Perfecte service altijd. Zo ook een aantal bescherming maskers in diverse varianten.Binnen 1week kregen we bericht dat ze al in het depot in het land van bestemming lagen te wachten. Inmiddels heeft het virus half Nederlandse bevolking te pakken. En verdomd 1 masker uit de bestelling arriveerde afgelopen week. Nog 6 varianten te gaan. Goed en spotgoedkoop. Waarom kan KLM of zo'n **bleep** / lullin dat niet doen voor de komplete bevolking. Scheelt ongelofelijke hoeveelheden kosten voor de gezondheid. En de stress op het uitvoerings apparaat.

 

Cowboy deals maken met stukken in de krant, die geen masker opleverden.

 

Ga maar even zitten, je handel wordt nog wel verscheept ooit. Als je dan de rekeningen bezit om de betalingen te kunnen managen.

Want wat als de klanten gaan klagen, of je handeltje kapot gaat?

Rutte helpt je meteen, vooral op stemmen.

Sterkte met je ellende, dit is beslist geen leedvermaak.

 

Vr.Gr.George

 

 

Een vraag stellen