annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gewonnen item wordt na een dag door zelfde verkoper aangeboden

Hallo,

Ik ben overboden, en op een na hoogste bieder. Het verkochte item verschijnt na een dag weer, aangeboden door dezelfde verkoper. Er was/is geen minimumprijs gemeld.

Wat zijn de regels in zo'n geval? Is de tweede dan rechtmatige winnaar?

Ike

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

Als het zo duidelijk lijkt zoals u zegt zou ik adviseren de verkoper lekker links te laten liggen! Een andere kunt u vast wel vinden.

Succes!

Een dergelijk vermoeden had ik ook al eerlijk gezegd, te meer omdat een tweede item (zelfde verhaal) ook weer terug is.

Overigens juist de twee waar het drukst op geboden werd...

Hoe het ook zij, bij mij is dan de pret er af, en wacht ik liever tot zich een andere mogelijkheid voordoet.

Dank voor uw reactie, Ike

Items die zo snel weer opnieuw aangeboden worden nadat er vlak voor het eind nog een hoger bod op is uitgebracht geweest, hebben meestal last van het zogenaamde shillen. Dat is de prijs nog wat verhogen door de verkoper zelf in de hoop dat uw verborgen maximum bod nog wat hoger ligt.

Uiteraard is dit niet toegestaan maar het is tegenwoordig niet meer te bewijzen door de verborgen gebruikersnamen.

het artikelnummer van de eerste aanbieding is:

350737646399

Het werd aangeboden op Ebay.de en betrof een speelgoed locomotief.

Mijn maximum bod van 61,50 is daar met een bedrag van 61,61 overboden, in de allerlaatste minuut of seconde. (Is dat dat zg. snipen? Ik heb die ervaring vaak op Ebay.de, op de laatste seconde eraf, terwijl ik toch met de vinger aan de knop zit).

Dit was maandag 18 maart. Vandaag zie ik dezelfde locomotief incl. zelfde foto's en tekst terug. Het nummer is 390562811668.

Het is eerder dat het me allemaal wat verbaast. Dat ik niet gewonnen heb, daar kan ik mee leven hoor.

dank voor uw reactie, Ike

Kan van alles zijn. Verkoper heeft meerdere van hetzelfde, koper wil niet meer etc. Als de koper en verkoper besluiten de aankoop te annuleren, is de verkoper niet verplicht het item aan de een na hoogste bieder te verkopen...

Heeft u een link/ad nummer?

Een vraag stellen