op 26-08-2013 11:49
Hallo, afgelopen donderdag bood ik op 2 broeken waarvan 1 op 22/8 dus dezelfde dag afliep en de andere op 25/8. Ik had op beiden geboden om meer kans te hebben.
Toen ik donderdagavond keek bleek ik de 1e broek gewonnen te hebben en wilde ik dus het bod op dezelfde broek die 25/ 8 verliep intrekken.
Ik had echter nog een mailtje dat ik ook de andere broek had gewonnen, die was ook ineeens afgelopen terwijl in de mail met de bevestiging van mijn bod toch echt 25/8 als einddatum staat.
Ik heb dus nu wel een overeenkomst gesloten met de verkoper dat ik een andere, gekleurde broek erbij krijg maar eigenlijk was het de bedoeling om er maar een te kopen. Eerst dacht ik dat ik abuis was maar in de mail staat echt 25/8
Vindt het toch een beetje raar dat het blijkbaar vervroegd kan worden, zo voel ik me er toch enigzins ingeluisd hoewel de verkoper wel betrouwbaar is. Ik heb er nl ook al eens via zijn gewone webshop wat gekocht en de communicatie is ook vlot.
Dit geeft me toch een raar gevoel dus kijk er eens naar
Een verkoper kan altijd een aanbieding vroegtijdig beeindigen en eventueel aan de hoogste bieder verkopen.
Als u wilt dat eBay ernaar kijkt moet u dat aan eBay vragen.