annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie/wat is Pitney Bows (b2ceurope) in Weesp? En wat doen ze met mijn pakketje!?

Ik heb een pakketje besteld op Ebay. Het gaat om een bomber jack uit Amerika om speciafiek te zijn.

Al goed, de verzending van het pakketje liep spoedig. Er was geen enkel probleem. 

Het probleem ontstond zodra het pakketje in Nederland was aangekomen.

POSTNL had hem om 20-03-2018 verwacht alleen nooit gekregen.

Gek genoeg hebben lugubere figuren het pakketje wel weten scannen. Een dag later zelfs.

Wie waren deze lui? 

Oké dus ik heb een track en trace code gekregen waar ik kan zien bij POSTNL wat de status is van mijn pakketje.

(Tot op zekere hoogte dan.) En volgens hen was het nog steeds niet in het sorteer centrum.

Dus, ik neem live chat contact op. En er word mij verteld dat het niet meer gaat om een pakketje uit Amerika maar om een pakketje

uit Nederland waarvan die lui in Weesp de afzender zijn. 

Sporen die lui in Weesp wel? Is mijn pakketje wel veilig? En waarom behandelen ze je onvriendelijk aan de telefoon?

Is het een corrupte bende en ben ik dan daadwerkelijk mijn pakketje kwijt?

Is B2C Europe in Weesp alleen maar een dekmantel die de oplichtings praktijken moet verschaduwen?

 

 

Adres: Zuiderzeelaan 80, 1382 JW Weesp

Bedrijf: B2C Europe

(Pitney bowes zou hier onder vallen heb ik vernomen.)

 

Hier meer klachten over dit probleem:

community.ebay.nl/t5/Betaling-en-verzending/Pakket-kwijt/qaq-p/251424

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

U bent waarschijnlijk in zee gegaan met een verkoper die verzend via het Global Shipping Program (GSP).

Die maken gebruik o.a. van de diensten van Pitney Bowes.

Google maar eens op GSP in samenhang met Ebay en u zult zien wat een ellende dat geeft.

Sommige pakketjes komen aan en andere hoor je nooit meer wat van.

 

Moraal van het verhaal, koop liever niet bij verkopers die verzenden met GSP.

 

Ik hoop voor u dat het goed komt.

Een vraag stellen