op 27-05-2012 22:05
Beste leden,
Ik heb over 9 dagen mijn verkopers beperking erop zitten, zie verkopers voorwaarden van eBay NL. (niet meer dan 340 of 500 E per maand verkopen)
Echter willen we het nu groter gaan aanpakken en zie een grote markt op zowel eBay.de en eBay.com.
Mijn vraag;
- Ik kan geen Topadvertentie krijgen op de site van eBay Duistland, noch op eBay.com.
Op eBay Nederland is dit geen enkel probleem, maar waarom is dit voor mij niet mogelijk om dat ook op andere site's te krijgen. Hebben de landgenoten op bijv eBay.de voorang en mag ik niet boven hen uitsteken?!
Wie weet hoe je een top advertentie op bovengenoemde sites kunt maken, zodat je zeer hoog in de zoek resultaten komt op het gigantische platvorm van eBay Duistland.
We hebben de intensie meer dan 500 objecten per dag te verkopen maar zonder een top advertentie zal dit lastige worden.
- Heb trouwens mijn object locatie wel aangepast (Daar Duitsers graag van landgenoten kopen
Wie kan me advies geven, want in Nederland draaien we al als een tierelier maar we willen meer groeien.
Kortom:
Hoe krijg je een TOP advertentie op eBay.de en eBay.com want die optie net zoals vet gedrukt kan ik niet aanvinken.
Wachtende op jullie hulp!
Groeten 🙂
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |