annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper heeft mijn object onderhands verkocht aan een ander. En toen mijn bod geannuleerd

Hallo Ebay Onlangs een mooi sideboard gezien op Ebay-kleinanzeigen. Wauw die wil ik hebben, had al zijn zusje gekocht via Kleinanzeigen bij een andere verkoper, dus gaan voor die juweel. Blijkt dat hij het sideboard ook op Ebay heeft staan en buiten de veiling om al een bod van 400 € heeft. Maar jammer genoeg zegt hij/zij moet hij de veilingduur afwachten. Ik zal dus moeten meebieden op Ebay om de kast te kunnen kopen. Jammer maar helaas. Ik doe met de veiling mee en weet dat er geboden zal worden. Mijn hoogste bod dat ik zet is 475€, dit is voor mij de limiet. Het moment is aangebroken….156€ is mijn bod...en gek genoeg wordt er niet hoger geboden, 2 sec 1 0 yes het is van mij. 156€..zo goedkoop ik ben euforisch, blij, zou het dan toch. Voorwaarden was dat ik de kast voor 15 okt ophaal. Geen probleem. Dacht ik. Nu begint de ellende pas goed. Ik vraag om het adres metde mededeling dat ik contant betaal, met een knipoog ook iets meer, daar ik weet dat hij/zij al een bod van 400€ had. Maar hier wordt niet op gereageerd, ik krijg geen adres, tijdstip, of medewerking om aan de voorwaarden te voldoen. Ik meld dat ik alleen kom. Oh, mijn moeder kan en mag niet tillen. Dus de kast staat bij zijn moeder. Ik vertel dat ik voor een iemand zorg die mij zal helpen. En de kast op 14 okt. kom ophalen. Wederom geen adres en geen reactie. Pech voor mij misschien en zijn uitweg dat ik op 15 okt op vakantie ga. Maar op 14 okt dus direct de kast kan ophalen. Ik begin aan de eerlijkheid te twijfelen van Dani, de kast moet voor 15 okt weg, maar bied geen enkele mogelijkheid dit ook te bewerkstelligen. Zegt dat hij alles zal proberen, maar dat het waarschijnlijk niet gaat lukken, en dat hij 150km verderop woont en dit doet voor iemand anders?? Ik ben teleurgesteld en ga op vakantie, hoop dat ik na de vakantie alsnog de gelegenheid krijg de kast op te halen, al is die dan elders anders, geen probleem. Krijg bericht dat de kast helaas is vernietigd omdat er ernstige schimmel was geconstateerd en de kast niet voor verkoop geschikt was. Bam, ineens heeft hij/zij de oplossing. De kast-mijn aankoop is er niet meer, hallo. Op de foto was er niets te zien, en waarom mij niet eerst gevraagd of ik daar een probleem mee had. Dit komt vrij vaak voor, doordat in een vochtige onverwarmde ruimte de polisch groen gaat uitslaan, heel normaal, Dit poets je met nieuwe polisch weer gewoon weg. Hier word duidelijk de boel geflest, en wel op een domme, botte, onwaardige manier, en ik ben de pineut. Ik wacht tot hij weer opduikt, er was namelijk ook door handelaren geboden. En ja hoor daar is die, of ik ff wil meebieden 1295€, heb een voorstel van 400€ gedaan, dat natuurlijk werd afgewezen. Was het een gewone kast, geen probleem, maar er wordt in heel Europa geen tweede aangeboden daarom. Ebay, ik ben bedrogen, voor de gek gehouden, listig afgehouden, door een bedrieger, die ook nog durft te vragen niet boos te zijn. Waar haalt men het lef vandaan. Op mijn vraag, of ik de kast ook krijg, al word er minder geboden word duidelijk gezegd dat hij alleen via de veiling verkocht wordt aan de hoogste bieder. Ik dus. Vervolgens wordt er een schimmel geïmporteerd. Belachelijk. Hoe nu verder. Hoogachtend Juul Claessen juulclaessen@home.nl

 

Bijlage zijn emails, maar deze worden niet geaccepteerd in HTML.

Hele onderwerp weergeven

Hallo,

 

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad.
Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

 

Probeer het via "Hulp en Contact"' boven- of onderaan deze pagina.

Een vraag stellen