annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil gewoon een mail sturen naar Ebay.nl maar ik kan niet vinden hoe???

chauchatchauchat
Community-lid

Ik vind e site van Ebay zó onoverzichtelijk dat ik nergens kan vinden hoe ik een gewone vraag via email kan stellen aan Ebay. Ik tracht nl. te mailen naar een USA aanbieder die in principe niet buiten zijn land verzend, maar wel open staat voor internationaal. Er moet dan eerst een mail worden gestuurd. Dát lukt nu net even niet, want dat pakt Ebay niet. Wie kan me helpen?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (9)

Antwoorden (9)

kopersbescherming
Community-lid

Ik heb een eenvoudige vraag over verkopersbescherming gestuurd via de link en die werkte weer.
Kreeg ook al de kopie van de melding.

Heb hetzelfde probleem.

Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd en daar word niet op gereageerd.

Als ik nu een mail wil sturen krijg ik de melding dat de contactpagina niet te bereiken is.

Dit is al zo sinds het weekend!!!!

Het moet ze toch opvallen dat ze geen mail meer krijgen???

chippoa
Community-lid

Hello,

Hier hetzelfde probleem: zaterdag 2 artikelen gekocht op Ebay USA. In het totaal is een foutief totaal van verzendkosten vermeld, het 2e item zou minder kosten. Nu elke dag gemaild om het bedrag aan te passen, zodat ik de betaling kan afhandelen, maar ik krijg totaal géén respons!!!

Dit beloofd niet veel goeds, en eigenlijk wil ik nu van de koop af, maar ik krijg dus ook geen contact met Ebay, en de link geeft een foutmelding.

Weet iemand misschien of ik onder een koop uit kan komen? Ik krijg geen prettig gevoel dat iemand niet reageert....
😞

Gr.

Chippoa

doudakker
Community-lid

Drama! Hier het zelfde probleem, een maand later maar nog geen verbetering. Lekker rustig voor de afdeling Klantenservice.

 

Als je per email contact wil leggen, wordt je verwezen naar de help-out. Aan het einde van de help-out wanneer dan toch een contact wil leggen met de Klantenservice... je raad het al de help-out.

 

Daniël

 

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,

Onze technische dienst heeft ook net aangegeven dat het probleem nu opgelost zou zijn. Onze verontschuldigingen voor het ongemak en bedankt om ons op deze weg hiervan op de hoogte gebracht te hebben.

stephanthecollector
Community-lid

ga naar je mijn ebay klik onder account persoonlijke gegevens aan en wijzig daar je adres

overstockmarketcom
Community-lid

Gaat lekker zo, ik wacht al de hele middag!!!

 

Het ENIGE wat ik wil doen in mijn emailadres veranderen in een andere adres?! Maar dat kan niet, want dan krijg ik de melding:

 

Uw adres is al in gebruik! Maar dat is notabene m'n eigen emailadres! Ik zou hier graag iemand over spreken die dat even kan oplossen.

 

Ik ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat we hier een berichtje over krijgen. Leuk item voor in de Youp!

overstockmarketcom
Community-lid

Inderdaad, precies hetzelfde gevoel. Het is onmogelijk om fatsoenlijk in contact te komen. De website is volstrekt onoverzichtelijk en de "hulp" wizzard leidt uiteindelijk tot een foutmelding.

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,

er is blijkbaar een probleempje met die link op dit moment, Ik heb het even aan onze technische dienst voorgelegd en die zijn er nu mee bezig om dat weer in orde te krijgen.

Een vraag stellen