annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een object gekocht voordat de veiling sloot en kan geen feedback geven... waarom?

Ik heb een object gekocht voordat de veiling ten einde was. De verkoper en ik hebben samen een deal gesloten. Nu wordt er in mijn ebayprofiel niet weergegeven dat ik een object heb gekocht. Ik kan vervolgens ook geen feedback geven ( ik ben namelijk niet tevreden). Ik wil mijn mening delen met andere ebay gebruikers om hen te behoeden voor deze verkoper. Dit gaat over een serieuze som geld.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

helaas heeft u uiteindelijk het toch buiten ebay om gekocht (alleen als u officiel via ebay de winnaar was geweest, was de verkoop via ebay gegaan en was u door ebay beschermt en kon u feedback geven). Nu heeft u in weze niets op ebay gekocht, heeft de verkoper -heel slim- geen verkoopprovisie hoeven te betalen en heeft u geen poot om op te staan bij ebay.

overigens is 99% feedback slecht.

Ja idd, ik heb niet op de knop 'koop nu' gedrukt, maar ik ben een week lang hoogste bieder geweest. Waarna hij me een persoonlijke ebaybericht stuurde waarin hij aangaf dat hij het voor een specifiek bedrag wel wil verkopen. Hierop heb ik natuurlijk gereageerd en heeft hij vroegtijdig de veiling beeindigt. Alle onderhandelingen zijn dus gewoon via ebay verlopen. Ik heb ook het paypal request overgemaakt dat op ebay stond. Nu wil ik geen geld verhalen of iets dergelijks, ik wil gewoon ebay gebruikers erop attenderen dat men niet blind naar zijn goede feedback moet staren. Hij heeft namelijk 99% goede feedback (1968_cs_gt( 174) en verkoopt redelijk veel auto's. Ik heb alle ins en outs nagevraagd over de auto waar hij vervolgens over heeft gelogen.

Eerst buiten eBay om een deal sluiten en dan alsnog eBay willen gebruiken? Die vlieger gaat niet op. Voor niets gaat de zon op. U kunt wellicht PayPal nog gebruiken om een claim te starten.

heb je het object gekocht via ebay (dus op de kopen knop geklikt), of heb je een hoogste bod uitgebracht, of heb je het object na overleg met de verkoper weliswaar bij hem gekocht maar niet via ebay (althans, niet op de koop nu knop geklikt)?

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos