annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo ik een graveermachine gekocht en wil transport regelen en gevraagt na een telefoon overleg van

Heb in duitsland een graveermachine gekocht heb gevraagt voor verzendijg en overleg even tuul telf maar geen teactie wat te doen mvg Bert

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

Ik adviseerde gisteren al een spellingcursus maar dat vond eBay overbodig.

ik kom er steeds meer achter, dat kopers/verkopers met problemen een vraag stellen, maar nooit meer reageren.

Dat is ook hier weer het geval; ik bied  aan om het probleem te helpen oplossen, maar kennelijk is het niet meer nodig.

Zelf heb ik een zeer betrouwbaar adres in Duitsland, waar ik zware spullen altijd naar toe laat sturen, als dat nodig is. Bovendien heb ik een beetje verstand van verzenden van spullen. 

Maar het is : even tuul telf maar geen teactie

In het duits:  als Tuul telf aber keine teactie ( met dank aan Google vertalen)

wat is het probleem?

Ik begrijp, dat je iets in Duitsland gekocht hebt, dat naar Nederland moet. Had je je vooraf niet beter op de hoogte moeten stellen hoe je dat zou moeten regelen na de aankoop.

Een graveermachine; heeft de verkoper ook aangegeven, dat de machine verzonden kan worden en naar welke landen?

Je vraag is dermate onduidelijk, dat je op dit forum geen goed antwoord gaat krijgen.

Let wel, ik wil je best helpen, maar dan moet ik weten waar we het over hebben. Afmetingen, gewicht, enz., enz.

Misschien is de verkoper niet thuis in cryptische vragen....

Heeft U betaald via de factuur door de verkoper gestuurd?

Telefonisch overleg gehad?

Door uw vele typfouten is het niet duidelijk wat u wil.

U moet dit zelf oplossen of uw geld terugvragen.

Een vraag stellen