annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Er is een geschil geopend voor een niet betaald object, het nr hiervan is;Objectnummer: 18338274396

Het heeft namelijk de volgende reden;

De verkoper heeft op zijn advertentuie staan dat er betaald kan worden met paypal of bankoverschrijving,

en aangezien ik geen paypal heb is een bankoverschrijvinmg voldoende, maar nu win ik het object, en krijg ik de rekening en die mag ik alleen betalen met paypal, en dat heb ik niet dus ik KAN niet betalen, en dat is niet mijn schuld.

Ik heb van de pagina's een printscreen gemaakt en die kan ik u laten zien;

Ebay 1.jpg

 

Op de volgende printscreen is te zien dat er alleen met paypal betaald kan worden.

Ebay 2.jpg

Graag wil ik hier een oplossing voor hebben zonder dat er een aantekening op mijn naam komt omdat ik hier niets aan kan doen.

MVG Ramon

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Hallo,

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

 

Wat betreft je probleem: Heb je al contact gezocht met de verkoper? Enkel doen wat op de de transactiepagina staat is niet voldoende.

Je kunt ook vragen aan de verkoper wat zijn banknummer is onder verwijzing naar de advertentietekst. 

Een vraag stellen