op 12-08-2014 19:33
Ik heb op 29 juli een item gekocht op Ebay.com direct betaald
Een paar dagen later is de verkoper verdwenen van Ebay
Via Ebay kreeg ik bericht dat het item waarschijnlijk wel gewoon verzonden zou zijn maar dat kan ik dus nu niet achterhalen.
Het gaat om een bedrag van 86 dollar dus ik zou wel graag willen weten of het verzonden is of niet
Hoe kan ik toch achterhalen of het item verstuurd is
En hoelang wacht ik totdat ik een geschil open om mijn geld terug te krijgen mocht het item niet komen.
Alvast bedankt voor de reacties
@cavemanalex schreef:Ik heb op 29 juli een item gekocht op Ebay.com direct betaald
Een paar dagen later is de verkoper verdwenen van Ebay
Via Ebay kreeg ik bericht dat het item waarschijnlijk wel gewoon verzonden zou zijn maar dat kan ik dus nu niet achterhalen.
Het gaat om een bedrag van 86 dollar dus ik zou wel graag willen weten of het verzonden is of niet
Hoe kan ik toch achterhalen of het item verstuurd is
En hoelang wacht ik totdat ik een geschil open om mijn geld terug te krijgen mocht het item niet komen.
Alvast bedankt voor de reacties
ik heb dit zelfde nu al 2 keer gehad het enige wat je volgens mij nog kan doen is de verkoper mailen
en als je geen antwoord ga er dan maar van uit dat je het uiteindelijk nooit krijgt
ik heb zelf na 3 weken een claim in gedient
van de eerste heb ik inmiddels mijn geld terug
de verkopers van mij zijn afkomstig uit china volgens mij zijn het gewoon mensen die denken op deze manier snel ged te kunnen verdienen
(jammer )