op 24-05-2013 23:34
Ik heb een week geleden een item gekocht bij een Duitse ebay-winkel. Op de verkooppagina stond dat de verzendkosten naar Nederland 4.59 euro zouden zijn. Zo staat dit ook in "Mijn Ebay" weergegeven onder de gewonnen items.
Maar wanneer ik op "Nu betalen" klik en de betaling wil afhandelen van dit item, krijg ik alleen keuze uit 2 duurdere verzendmethodes: van 8,99 euro en 9,95 euro.
Dit is niet afgesproken. En dus heb ik nog niet betaald.
Ik heb de verkoper hierover 2x gecontacteerd. 1x via "totaal aanvragen bij verkoper" en 1x via "contact opnemen met verkoper" om te vragen of hij/zij de verzendkosten kan aanpassen aan hetgeen wat stond op de verkooppagina.
Maar ik heb nog steeds geen reactie gekregen van de verkoper.
Wat kan ik nu hieraan doen? Gewoon wachten tot er ooit een reactie komt van de verkoper ofzo?
Het liefst zou ik deze aankoop willen annuleren, is dat mogelijk in een geval als dit?
Alvast bedankt!
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |