annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet reagerende / betalende klant

Heren/Dames,

Recent heb ik wat verkocht. Maar wat ik ook probeer ik krijg geen antwoord van hem. Nu heb ik netjes een kwestie geopend maar nog steeds zonder resultaat.

Nu heb ik de volgende stap genomen om de kwestie te sluiten wilde ik de transactie annuleren.

Maar krijg nu via ebay de melding dat de koper de transactie niet wil annuleren en dat de kosten niet gecrediteerd worden.

In de tussentijd nog steeds geen reactie van de koper.

Wat moet ik nou. Wat ik ook vreemd vind is dat het lijkt alsof er twee kwesties lopen op hetzelfde object waarvan er één is afgesloten. Op mijn factuur is nog niet te zien dat de kosten gecrediteerd zijn.

Wel krijg ik mijn ebay te zien dat ik een verzendlabel moet maken........

In de tussentijd heb ik het object weer opnieuw aangeboden maar voel er niets voor om 2 keer kosten te moeten betalen.

Wat kan ik nu doen om mijn kosten gecrediteerd te krijgen........

Ad

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

niet reagerende / betalende klant

U moet een geschil wegens niet betalen openen. De koper dient dan of het bewijs te leveren dat er wel is betaald of de koper dient binnen enkele dagen alsnog te betalen. ALs u na 4 dagen nog geen betaling heeft gekregen kan het geschil worden gesloten en krijgt u wel creditering van de fee's en kosten. Sluit u het geschil voor die 4 dagen dan ontvangt u niets.  Mocht de koper nou wel betalen dan adviseer ik het aangetekend te versturen om verdere problemen te voorkomen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord