op 16-06-2014 21:31
Ik heb een probleem met de verkoper. Ik heb het artikel gekocht en betaald maar hij stuurt het niet op.
Waar kan ik met dit probleem terecht
op 16-06-2014 22:27
Nee, u kunt eBay niet rechtstreeks mailen maar wel bellen als u een blauwe oude stijl telefoon gebruikt en het nummer hebt.
U kunt het beste via Mijn eBay, Aankoopgeschiedenis, rechts bij het item, Meer acties, Een probleem oplossen, Klik op Doorgaan naar PayPal, Log in bij je PayPal-rekening, Klik op de tab Transactieproblemen oplossen, Claim voor kopersbescherming indienen op PayPal.
op 16-06-2014 22:45
Nu ben ik al jaren niet meer op eBay geweest. Maar mag ik het raar vinden, dat iemand die vandaag voor de eerste keer iets koopt op eBay een soort 'vandaag voor 9 uur 's avonds besteld, morgen in huis' mentaliteit heeft? Ik heb niet nagekeken bij wie wat gekocht is... De verkoper verstuurt pas als de betaling binnen is. Vriendelijk contact met de verkoper helpt ook.
op 16-06-2014 23:09
Het is al meer dan een maand geleden.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400694229131
op 17-06-2014 01:08