annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik moet betalen voor iets wat ik niet besteld heb

 

Referentie-ID voor e-mail:[#f2df9e39a494426b8cc15eede51cca16#]

 

Dit artikel heb ik reeds betaald op het zelfde moment als ik het besteld heb.

Over dit artikel wordt veel door mij en verkoper gecorrespondeerd omdat de levertermijn al ruimschoots is overschreden.

Als dit artikel nog niet betaald is, zou er sprake van zijn  dat ik toen 2 x dit artikel gekocht heb en dat is niet correct ik heb er maar 1 gekocht en direkt betaald, dat doe ik bij al mijn  aankopen ( zie de historie van mijn aankopen en betalingen).

Maar al met al heb IK wel betaald, maar heb ik nog niets ontvangen.

Mijn vraag aan u is dan ook, wie komt hier nu eigenlijk zijn  verplichtingen niet na, ik of de verkoper ?

Met vriendelijke groet,

 

Annius Hoornstra

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: ik moet betalen voor iets wat ik niet besteld heb

Er kan sprake zijn van verwarring.

Veel van de berichten die u ontvangt van eBay zijn niet afkomstig van de verkoper, dit is lastig want hoe weet u dat.

Ebay stuurt vaak betalingsherinneringen die niet van toepassing zijn, dit zijn automatische berichten, deze kunnen genegeerd worden als er al betaald is. Ik krijg ze wel eens als ik het item allang heb ontvangen.

 

Echter, als u al geruime tijd nog steeds niets ontvangen hebt, wordt het tijd om een Probleem op te lossen.

Als u met PayPal hebt betaald kunt u het beste binnen veertig dagen na betaling de claim starten via de link bij het item in Mijn eBay.

Dat wordt zo mooi eufemisties 'Een probleem oplossen' genoemd, u kunt vrij snel opwaarderen naar claim voor niet-ontvangen.

 

 

 

 

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord