Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

schandalig dat ze bijna 20% aan kosten rekenen

We hebben al heel lang spullen voor de treinbaan op ebay staan. Moesten nu overstappen op ebay betalingen. Maar vindt dit echt schandalig. Ze houden gewoon bijna 20% aan kosten in. Mag dit zomaar. En wat mijn het meest schokt is dat ze gewoon mijn ba...

Squeeser

Ik heb de squeeser van Shosu gekocht maar deze sinister op voorraad wanneer komt deze by jullie aan

Kan ik deze verkoop gewoon cancellen?

Dus ik heb net my FF pixel collection verkocht. Mooi. Maar eBay kwam met extra identificatie aanzetten en dat denk ik geregeld te hebben. Maar ze zeggen niet of het versturen gelukt is en ik zie ook veel topics over dat ze er heel langzaam mee zijn. ...

Refund

Een koper is niet tevreden met het object dat hij van mij gekocht heeft. We hebben onderling een oplossing gevonden door een deel van het bedrag terug te betalen, alleen vraagt eBay om een creditcard als betaalmiddel, die ik niet bezit. Is er een and...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3381 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kan geen terugbetaling voldoen

Een koper heeft een aanvraag geopend omdat hij zijn product niet heeft ontvangen. Deze is al in december verstuurd dus zal ook niet meer gaan aankomen. Nu wil ik een terugbetaling doen, alleen vraagt eBay om een betalingsoptie toe te voegen. Echter i...

Betaling doen voor advertentiekosten

Graag advies op welke wijze ik een betaling kan doen voor gemaakte advertentiekosten. Mijn bankrekening is gekoppeld, evenals mijn Paypal account.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 314 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

microstorting

Goedemiddag,Ik heb mijn betaalrekening veranderd op ebay.nlNu hebben ze het over een microstorting om de bankgegevens te bevestigen.Moet ik nu zelf de 2 bedragen invullen tussen 1 en 99 cent of krijg ik daar nog een opdracht voor ?

Gratis shoppen dankzij paypal

Als je postzegels normaal verzend en het wordt betaald met paypal krijg je een claim dat het niet is aangekomen. Laatst gebeurd naar china waar alles potdicht zit vanwege covid-19. Maar nu ik aangetekend verzend claimt men dat er heel wat zegels er n...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 312 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! voldoet niet aan beschrijving

folie2020 (806) goedendag heren : ik heb een verschil met verkoper : voldoet niet aan de beschrijving : contact gehad en wil wel 150 euro betalen . vind ik te weinige . dus wil ik graag mij geld terug . graag contact met mij . ik hoor graag van u . v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 388 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos